Jeg har en dårlig fornemmelse.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en kammerat, som skulle have været ude og besøge mig her til aften, men jeg har ikke hørt fra ham hele dagen, og jeg kan ikke få fat på ham.. Han skulle køre hjem fra en kammerat her sidst på eftermiddagen og så skulle han komme ud til mig, Så læser jeg på ekstra bladet at en mand er kørt op bag i et ægtepar ude på motorvejen, og har fået nogle komplicerede benbrud osv, men heldigvis er de alle udenfor livsfare..
og nu irriterer det mig bare rigtig meget at jeg ikke kan komme i kontakt med ham, og jeg bliver bange og frygter virkelig det er ham.. der er offentliggjort billeder af bilerne, men helt ærligt, så er den ene bil så krøllet sammen at man ikke engang kan se hvilket mærke det er..
ØV jeg synes det er rigtig træls, og ville virkelig ønske at jeg ikke bare fik telefonsvareren når jeg ringer til ham..

Krydser fingre for at det ikke er ham, men frygter det godt nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg har en kammerat, som skulle have været ude og besøge mig her til aften, men jeg har ikke hørt fra ham hele dagen, og jeg kan ikke få fat på ham.. Han skulle køre hjem fra en kammerat her sidst på eftermiddagen og så skulle han komme ud til mig, Så læser jeg på ekstra bladet at en mand er kørt op bag i et ægtepar ude på motorvejen, og har fået nogle komplicerede benbrud osv, men heldigvis er de alle udenfor livsfare..
og nu irriterer det mig bare rigtig meget at jeg ikke kan komme i kontakt med ham, og jeg bliver bange og frygter virkelig det er ham.. der er offentliggjort billeder af bilerne, men helt ærligt, så er den ene bil så krøllet sammen at man ikke engang kan se hvilket mærke det er..
ØV jeg synes det er rigtig træls, og ville virkelig ønske at jeg ikke bare fik telefonsvareren når jeg ringer til ham..

Hvis der står i artiklen hvilke sygehus de er bragt til, så kunne du jo prøve og ringe til sygehuset, og spørge om han skulle være en af de involverede i ulykken? Var det en ide?

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvis der står i artiklen hvilke sygehus de er bragt til, så kunne du jo prøve og ringe til sygehuset, og spørge om han skulle være en af de involverede i ulykken? Var det en ide?

der står hvilket sygehus de er kørt til, men jeg er også ret sikker på at de ikke må oplyse mig om noget somhelst så længe jeg "bare" er en veninde.. :/

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

der står hvilket sygehus de er kørt til, men jeg er også ret sikker på at de ikke må oplyse mig om noget somhelst så længe jeg "bare" er en veninde.. :/

nej det må de ikke

Anmeld

18. december 2011

Lone Jakobsen

puha hvor frygteligt.

kender du ikke andre af hans venner som du kan ringe til? eller hvad med at ringe til det sygehus hvor personen var artiklen var indlagt? kan man ikke ringe og høre om det sku være din ven?

Anmeld

18. december 2011

lailamik

Anonym skriver:

Øv for såden noget  

for at han har det godt og det forhåbentligt ikke er ham der inblandet i den ulykke

Anmeld

18. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Der ville jo ikke ske noget ved at prøve, det værste svar du kan få er da at de ikke må udtale sig om det...

Anmeld

18. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Der ville jo ikke ske noget ved at prøve, det værste svar du kan få er da at de ikke må udtale sig om det...

Anmeld

18. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

puha hvor frygteligt.

kender du ikke andre af hans venner som du kan ringe til? eller hvad med at ringe til det sygehus hvor personen var artiklen var indlagt? kan man ikke ringe og høre om det sku være din ven?

nej kender ikke nogen af hans andre kammerater.. :/

sygehuset må så vidt jeg er oplyst ikke fortælle mig noget overhovedet, for jeg er ikke en nær pårørende.. så det eneste jeg kan gøre er at vente og se, og så håbe at det bare er fordi han mangler strøm på mobilen, og ikke har haft laderen med ned til kammeraten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.