Lille Laura nissepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Ja det går bare så hurtigt med de kære børn men sikke en lækker nissepige og man kan sagtens se at hun er sin mor's datter...

Årh 100 tak skal du have Tiden går bare så stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Pige2009

Nessie skriver:

Hvor bliver de store på et år

Men en skøn nissepige begge år, dét er hun

Tak. Hun bliver stor og fræk

Anmeld

18. december 2011

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Her er lille Laura nissepige Anno 2010 og 2011, så man virkelig kan se hvor meget, hun har forandret sig i det forgangne år

Nååårrrhh hun er sød. Hvor vildt så meget der er sket i løbet af et år. Specielt det flotte hår;-)

Anmeld

18. december 2011

Sara.

Baagøe skriver:

Her er lille Laura nissepige Anno 2010 og 2011, så man virkelig kan se hvor meget, hun har forandret sig i det forgangne år

Nåååårh hvor er hun sød :-) En rigtig lille nissepige! Der sker bare så meget de første år.....

Min søn Nor så billedet af hende fra i år.... og sagde "Lærke" Nååårrrhh hvor blev jeg stolt..... Han har aldrig sagt hans storesøstersnavn, men nu kom det!! :-) Vidste ham nogle andre billeder af piger og der sagde han ikke noget, så tilbage til dette billede og så siger han "Lærke" igen...

Sjovt som så stolt jeg er og samtidig er det jo lidt skørt når nu det ikke er Lærke..

Anmeld

18. december 2011

4kløver

Hvor er hun sød..

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Nååårrrhh hun er sød. Hvor vildt så meget der er sket i løbet af et år. Specielt det flotte hår;-)

Mange tak Hun har altid haft meget hår, men fik desværre en del barberet af under indlæggelse kort efter fødslen. Det er dog vokset helt vildt det sidste halve år

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Sara. skriver:

Nåååårh hvor er hun sød :-) En rigtig lille nissepige! Der sker bare så meget de første år.....

Min søn Nor så billedet af hende fra i år.... og sagde "Lærke" Nååårrrhh hvor blev jeg stolt..... Han har aldrig sagt hans storesøstersnavn, men nu kom det!! :-) Vidste ham nogle andre billeder af piger og der sagde han ikke noget, så tilbage til dette billede og så siger han "Lærke" igen...

Sjovt som så stolt jeg er og samtidig er det jo lidt skørt når nu det ikke er Lærke..

Mange tak Nååårrhhhh... Hvor er han bare sød Det er da super lidt pudsigt også

Anmeld

18. december 2011

Becks

Baagøe skriver:

SMUKKE Laura

Anmeld

19. december 2011

Phoenix

Baagøe skriver:

Hvor er hun dog kær  

Anmeld

22. december 2011

Pige2009

Becks skriver:

SMUKKE Laura

Mange tak skønne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.