Nyt spørgsmål om barnevogn og bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.198 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg lavede det her indlæg den anden dag -  https://www.baby.dk/debat/151331pi1/babyudstyr/lille-bil.aspx

Nu har jeg et spørgsmål til jer om bil og barnevogn

Hvilken bil/biler har i og hvilken barnevogn/kombivogne har i?

Her køre jeg i en lille peugeot 107 og kæresten køre i en rigtig drengebil (Brian Bil). Hverken kæresten eller jeg har meget bagagerums plads. Jeg overvejer dog at sælge min bil og købe en større. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

mortilfem

jeg har en citroen c3 (bare ikke stor!!) 

og en emmaljunga duo edge combi (som er til salg)

har aldrig haft problemer med at medbringe vognen.

Anmeld

19. december 2011

Peanut

Anonym skriver:

Hej 

Jeg lavede det her indlæg den anden dag -  https://www.baby.dk/debat/151331pi1/babyudstyr/lille-bil.aspx

Her køre jeg i en lille peugeot 107 og kæresten køre i en rigtig drengebil (Brian Bil). Hverken kæresten eller jeg har meget bagagerums plads. Jeg overvejer dog at sælge min bil og købe en større. 

Vi har ikke barn endnu, men regner med at købe en skoda octavia st.car, så der er plads i bagagerummet til barnevogn mm. 

Anmeld

19. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej 

vi har en odder zip - lige nu har vi kun bil med to sæder så vi skal have en ny, han ville allerhelst ha en ford mondeo, men budgettet er ikke heeelt til det så jeg tror vi finder en peugeot 306/307'er - han ville gerne have en 406er meeeen vi fandt frem til den måske ikke behøvede at være helt så stor

men en ting er sikkert - han var aldrig nogensinde gået med til en 107'er  

Anmeld

19. december 2011

th

Anonym skriver:

Hej 

vi har 2 stk opel astra sta. car 1.6. en fra 1998 og en fra 2004 og en emmajunger big superm star (staves) rigtig dejligt, ingen problemer med at have den i bilen.

Anmeld

19. december 2011

DK

Anonym skriver:

Hej 

Hej

Jeg har også en 107'er (dejlig lille bil) og vi købte en Brio Sing. Den kan være deri, både som barnevogn og som klapvogn.

Der er kommet en ny model (Brio Happy?) siden vi købte, den kan vist også klappes sammen til det rene ingenting. 

Derudover kan du godt presse en Odder X-dream deri, MEN du skal så skille den ad i atomer først, blandet andet skal madras, sele dyner osv ud, du skal klappe kassen sammen i bunden, du skal klikke kalechen af, hjulene af, og så kan stel og kasse lige nøjagtigt klemmes ned i bagagerummet, men så har du stadig kaleche,  madras, hjul, dyner osv. liggende på jorden som skal ind bag i bilen på passagersædet. ALT ALT ALT for bøvlet når dit barn sidder i autostolen og skriger, og det pis øs regner!!

Vi har været afsted 1 baby, en 7 årig, 2 voksne og barnevogn og oppakning på weekend i sommerhus, og vi kunne have det hele. Godt nok pakket som et spil tetris men alligevel!

Knus

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Okay 
Min kæreste køre i en suzuki swift.  

Anmeld

20. december 2011

DK

Anonym skriver:

Okay 
Min kæreste køre i en suzuki swift.  

Ork, en Swift! Det er jo næsten en stationcar

Min kæreste havde en BMW Z3 M (2.sædet sportsvogn cabriolet) det første halve år efter Richard var født. Se det var en udfordring

Anmeld

20. december 2011

Chr-Hei

Jeg havde en Kia Picanto da jeg blev gravid med min søn, men den var ikke just barnevognsvenlig, så nu har vi købt en Nissan Qashqai og der kan vi snildt have vores Emmaljuna Big Star Supreme

Anmeld

20. december 2011

(august)

Vi har pt to biler en Peugeot 306 (5dørs) og en 308 st.car. Vi startede ud med 306-eren og har en Odder Zip. Hjulene og stellet skulle tages af med det hele kunne være i bagagerummet og stadig plads til lidt oppakning. Vi venter nu nr 2 og er lykkelige for vores 308'er, så der både er plads til barnevogn og klapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.