Anonym skriver:
Hej
Jeg lavede det her indlæg den anden dag - https://www.baby.dk/debat/151331pi1/babyudstyr/lille-bil.aspx
Nu har jeg et spørgsmål til jer om bil og barnevogn
Hvilken bil/biler har i og hvilken barnevogn/kombivogne har i?
Her køre jeg i en lille peugeot 107 og kæresten køre i en rigtig drengebil (Brian Bil). Hverken kæresten eller jeg har meget bagagerums plads. Jeg overvejer dog at sælge min bil og købe en større.
Hej
Jeg har også en 107'er (dejlig lille bil
) og vi købte en Brio Sing. Den kan være deri, både som barnevogn og som klapvogn.
Der er kommet en ny model (Brio Happy?) siden vi købte, den kan vist også klappes sammen til det rene ingenting.
Derudover kan du godt presse en Odder X-dream deri, MEN du skal så skille den ad i atomer først, blandet andet skal madras, sele dyner osv ud, du skal klappe kassen sammen i bunden, du skal klikke kalechen af, hjulene af, og så kan stel og kasse lige nøjagtigt klemmes ned i bagagerummet, men så har du stadig kaleche, madras, hjul, dyner osv. liggende på jorden som skal ind bag i bilen på passagersædet. ALT ALT ALT for bøvlet når dit barn sidder i autostolen og skriger, og det pis øs regner!!
Vi har været afsted 1 baby, en 7 årig, 2 voksne og barnevogn og oppakning på weekend i sommerhus, og vi kunne have det hele. Godt nok pakket som et spil tetris men alligevel!
Knus
Anmeld