Indsamling - sidste chance for at nå at være med !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Toshiba

D. 10 december kom lille Viktor til verden blot 650 g. og 33 cm.

Jeg syntes derfor vi skal lave en indsamling for dem der vil være med, for lige at vise vi tænker på dem og lille Viktor i denne svære tid.

Man bestemmer selv beløb - intet er for småt - mange bække små.....

Nu er det sidste chance for at nå at være med. Indsamlingen slutter i morgen d. 19. december kl. 16:00. (overførsler lavet mandag - kommer igennem tirsdag - og når med)

Jeg sender pakken over til dem på tirsdag, har fået adresse

Fordi de begge er brugere herinde - bliver der tirsdag oprettet album - med kode - så ikke de kan se gaven før den ankommer - men i kan se den alligevel

Der bliver oprettet tråd - hvor alle der vil se billeder - kan få koden i privat brev

Der kan indbetales på følgende konto :

Reg : 0378

Konto : 6881139349

Husk brugernavn herinde fra - da jeg laver et kort med alle der er med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Toshiba

18. december 2011

Nitz - <3 David

Vi glæder os til at se hvad du har fundet på til dem.. kan man få år vide hvor meget der er blevet samlet sammen..

Er sikker på de blir super glade for det..

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Nitz - <3 David skriver:

Vi glæder os til at se hvad du har fundet på til dem.. kan man få år vide hvor meget der er blevet samlet sammen..

Er sikker på de blir super glade for det..

det bliver alt sammen "offentlig gjort" når indsamlingen er slut - både penge + gaver der er sendt her til mig - til dem.

Der er en del der har overført efter bankernes lukketid fredag - så det bliver spændende at se hvad der ender med at være.

Jeg har fået et "større beløb" til dem af en ven - så vi er godt derop ad

Det hele afsløres når indsamlingen er slut  i album med billeder - kortet til dem osv osv

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Toshiba skriver:

op

Jeg har ikke lige økonomien på SU til at give penge i denne måned, men jeg syer rigtig meget, så ville et par små tullebukser i str. 44/50 være en ide?

Så kan jeg sy dem i aften og sende i morgen, så de er ved dig tirsdag, forhåbentligt.

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Mette. skriver:

Jeg har ikke lige økonomien på SU til at give penge i denne måned, men jeg syer rigtig meget, så ville et par små tullebukser i str. 44/50 være en ide?

Så kan jeg sy dem i aften og sende i morgen, så de er ved dig tirsdag, forhåbentligt.

det må du meget meget gerne ... sender lige pb

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

18. december 2011

smokin

Mette. skriver:

Det synes jeg er en rigtig sød tanke!

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Zette skriver:

ja.. det bliver de helt sikkert glade for

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Zette skriver:

Tak, det var sødt skrevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.