Muuums ... Aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Fru Aagaard

Ja - hvad skal i have?

Jeg fik nemlig lyst til flæskesteg kl. 23 i går - hehe - så vi skal da have flæskesteg med det hele, manden står i køkkenet og jeg slapper af her 5 min - vores store datter har travl med alt hendes barbie - også har vi bagt og lavet alle mulige julelækkerier i dag ... MUMS...

glædelig 4.søndag i advent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

D-Micka

Fru Aagaard skriver:

Ja - hvad skal i have?

Jeg fik nemlig lyst til flæskesteg kl. 23 i går - hehe - så vi skal da have flæskesteg med det hele, manden står i køkkenet og jeg slapper af her 5 min - vores store datter har travl med alt hendes barbie - også har vi bagt og lavet alle mulige julelækkerier i dag ... MUMS...

Mhmmmm.. Hvor kunne jeg godt lige klemme et stykke eller 2 måske 3 flæskestege ned ;O)

Jeg ved ikke hvad vi skal have endnu .. manden handler ind her .. Så jeg venter bare ;P

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Fru Aagaard skriver:

Ja - hvad skal i have?

vi har lige spist.. Liva går tidligt i seng - så her er der tidligt mad

vi har fået flødekartofler med skinkesnitzler

Anmeld

18. december 2011

Fru Aagaard

D-Micka skriver:

Mhmmmm.. Hvor kunne jeg godt lige klemme et stykke eller 2 måske 3 flæskestege ned ;O)

Jeg ved ikke hvad vi skal have endnu .. manden handler ind her .. Så jeg venter bare ;P

Jeps - jeg glæder mig også til at spise det, og bare julehygge med guf bagefter... mangler bare gaverne og dansen om juletræet

Nårh - skal ud og hjælpe min elskede mand - vores datter er igang..

God aften til Jer alle

Anmeld

18. december 2011

Mamalou

Vi fik flæskesteg med hele svineriet i går. Resterne bruger vi til biksemad i morgen, fordi vi bestiller pizza i dag. Det fik vi begge lyst til

God appetit

Anmeld

18. december 2011

tioyv

vi skal ha hvidløgskylling med kartoffelbåde og grøntsager..

Anmeld

18. december 2011

.....

tioyv skriver:

vi skal ha hvidløgskylling med kartoffelbåde og grøntsager..

Mmh, hvordan laver i hvidløgskylling?

Anmeld

18. december 2011

tioyv

Strawberry skriver:

Mmh, hvordan laver i hvidløgskylling?

er en hel kylling der blir flækket på midten, i et fad og så blander man smør med hvidløg og salt, og kommer det på skindsiden og inden i kommer man paprika og lidt salt og så skal den ha en time i ovnen og jævnligt dryppes med "smørsovsen" som kommer i bunden af fadet..

Anmeld

18. december 2011

FrkT

Vi skal have ovnstegt kylling med guacamole, rigtig salsa og nachos med ost til - altsammen hjemmelavet fra bunden af.... og jeg glæder mig! Desværre er jeg syg, så appetitten er ikke helt i top 

Anmeld

18. december 2011

.....

tioyv skriver:

er en hel kylling der blir flækket på midten, i et fad og så blander man smør med hvidløg og salt, og kommer det på skindsiden og inden i kommer man paprika og lidt salt og så skal den ha en time i ovnen og jævnligt dryppes med "smørsovsen" som kommer i bunden af fadet..

Lyder lækkert. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.