Åh åhhh... Hvad er det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. december 2011

2babygirls

Skal vi et smut til lægen, eller er det ikke noget ???

Skiftede lige musen, og opdagede de her pletter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

DK

Hmm... Hvis hun har det fint så er det nok ikke noget. Pletter i forbindelse med ex. skoldkopper (hvad jeg nu ikke tror det der er), mæslinger osv, plejer også at medføre feber, røde kinder, et sygt og dårligt barn.

Jeg tror bare det er sådan noget er væk igen i overmorgen.

Meen, jeg hader så også at skulle til lægen, det er så bøvlet synes jeg og ungerne fejler alligevel aldrig noget (som lægen kan gøre noget ved).

Du kan jo kigge igen i morgen og se om det er blevet værre?

Anmeld

18. december 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Skal vi et smut til lægen, eller er det ikke noget ???

Skiftede lige musen, og opdagede de her pletter.

Det ligner det Isabella også har en gang imellem det er der den ene. Dag og væk dennæste. Ligesom hun tit har dem i nakken og d virker ikke til at genere hende så tror ikke det er noget. Men synes klart du skal holde øje med det. Bliver det værre eller får hun feberville jeg kontakte lægen. Men det er nok bare en form for varmeknopper.

Anmeld

18. december 2011

2babygirls

DK skriver:

Hmm... Hvis hun har det fint så er det nok ikke noget. Pletter i forbindelse med ex. skoldkopper (hvad jeg nu ikke tror det der er), mæslinger osv, plejer også at medføre feber, røde kinder, et sygt og dårligt barn.

Jeg tror bare det er sådan noget er væk igen i overmorgen.

Meen, jeg hader så også at skulle til lægen, det er så bøvlet synes jeg og ungerne fejler alligevel aldrig noget (som lægen kan gøre noget ved).

Du kan jo kigge igen i morgen og se om det er blevet værre?

Hun har haft feber helt op til 40.2 siden torsdag, og er faktisk først frisk idag.Men opdager nemlig først de pletter idag

Anmeld

18. december 2011

2babygirls

michelledam skriver:

Det ligner det Isabella også har en gang imellem det er der den ene. Dag og væk dennæste. Ligesom hun tit har dem i nakken og d virker ikke til at genere hende så tror ikke det er noget. Men synes klart du skal holde øje med det. Bliver det værre eller får hun feberville jeg kontakte lægen. Men det er nok bare en form for varmeknopper.

Ja, hun har nemlig lige haft helt op til 40.2 her i fredag, og er først frisk idag

Anmeld

18. december 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Ja, hun har nemlig lige haft helt op til 40.2 her i fredag, og er først frisk idag

Tror du skal holde øje med det. Tror nu ikke det er noget. Og prøv og læg mærke til om hun virker genert af det. Tror snart et er væk. Ellers kan du jo prøve og ringe til vagtlægen hvis du ernervøs.

Anmeld

18. december 2011

2babygirls

michelledam skriver:

Tror du skal holde øje med det. Tror nu ikke det er noget. Og prøv og læg mærke til om hun virker genert af det. Tror snart et er væk. Ellers kan du jo prøve og ringe til vagtlægen hvis du ernervøs.

Hun er pt i et vældigt humør, men ellers så må vi se om det er væk i morgen.

Anmeld

18. december 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Hun er pt i et vældigt humør, men ellers så må vi se om det er væk i morgen.

Jeg synes du skal se tiden lidt an for Isabella får de pletter i ny og næ. Og de forsvinder hurtigt igen og hun er ikke genert af dem. Og så længe det ikke er hævet eller lign. Er det nok ikke noget. Jeg har selv døjet meget med eksem som barn. Og det klør som en i h...... Og det er virkelig ikke til at holde ud og være nogen steder. Så så længe hun er i godt humør og ikke lader sig påvirke af det. Er der ikke nogen alarm lokker der ringer hos mig ihvertfald.

Anmeld

18. december 2011

MortilCilas

Det ligner lidt det min søn havde/har. Det started på kraveben, også skulderbladende, hænder, fødder og lår, og til sidst mave, arme og hvoedbund også, og det var astma-eksem. Og han er nu i behandling

Anmeld

18. december 2011

2babygirls

MortilCilas skriver:

Det ligner lidt det min søn havde/har. Det started på kraveben, også skulderbladende, hænder, fødder og lår, og til sidst mave, arme og hvoedbund også, og det var astma-eksem. Og han er nu i behandling

Åhhh det håber jeg ikke det udvikler sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.