Anbefal en god gyser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. december 2011

stm2812

Hvilken gyser synes I er helt fantastisk og som er en "Must see" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uh,der er mange,jeg har været kæmpe gyserfan i mange år

Min allerførste,og til dato værste gyser,som jeg ikke bryder mig om at se er Ondskabens kirkegård.

Ellers er der :

The grudge,Final destination,The ring,1408,Hostel,Saw,Scream,The Blair witch project,It,The mist,Thir13en ghosts.

Det var lige ime yndlings

Anmeld

18. december 2011

stm2812

Pernilleh skriver:

Uh,der er mange,jeg har været kæmpe gyserfan i mange år

Min allerførste,og til dato værste gyser,som jeg ikke bryder mig om at se er Ondskabens kirkegård.

Ellers er der :

The grudge,Final destination,The ring,1408,Hostel,Saw,Scream,The Blair witch project,It,The mist,Thir13en ghosts.

Det var lige ime yndlings

Årrrh elsker også the mist.. Men hader slutningen.. Man er bare efterladt med en virkelig tom og trist følelse:/

Ondskabens kirkegård har jeg dog aldrig set, så den bliver lige føjet til listen

Anmeld

18. december 2011

1012lmp

De fleste gode gysere er vidst nævnt, men ellers wrong turn filmene, ghost ship, nogle synes paranormal activity (jeg synes dog ikke de er specielt uhyggelige)

Danske film kan også være spooky f.eks. Cecilie, midsommer, nattevagten, Bag det stille ydre (den er btw klam synes jeg)

Anmeld

18. december 2011

stm2812

1012lmp skriver:

De fleste gode gysere er vidst nævnt, men ellers wrong turn filmene, ghost ship, nogle synes paranormal activity (jeg synes dog ikke de er specielt uhyggelige)

Danske film kan også være spooky f.eks. Cecilie, midsommer, nattevagten, Bag det stille ydre (den er btw klam synes jeg)

Blev faktisk også rigtig skuffet over paranormal filmen.. har kun gidet se 1'eren. Synes den var mega kedelig T

Men tror faktisk ikke at jeg har set wrong turn filmene

Og tak for forslag

Anmeld

18. december 2011

Sissel

Eden Lake ( meget realistisk )
The Descent

Anmeld

18. december 2011

enrigtigfar?

The grudge og the ring - men det SKAL være de originale japanske (generelt er de japanske gysere MEGET mere uhyggelige end de amerikanske)

Jeg har set begge de første The Ring film på hvert sprog og jeg var seriøst ved at pi**e i bukserne flere gange og sad og hvinede som en lille pige mere end én gang over den japanske (selvom jeg havde set den amerikanske først)

Ellers er "What lies beneath" med Michelle Pfeiffer og Harrison Ford en pæn scary film...

Anmeld

18. december 2011

samantha1986

Shutter er også rigtig klam. Men vil sige at den skal ses på japansk, for den amerikanske er ikke helt så uhyggelig

Anmeld

18. december 2011

merle2010

helt sikkert the exorcism of Emily rose...

den gjorde mig så skide bange i lang tid..

og Eden lake, pænt klam film alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.