Jeg er SÅ glad for vi skal flytte,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Benjamins'mor

ja, for så får Benjamin et større værelse. Har igår og idag byttet gaver med familien, og Kristians familie har også købt gaver. Puha, alle gaverne til Benjamin er bare MEGA! Så det er godt vi skal flytte, tvivler på vi kan have det på hans nuværende ''lille'' værelse.

Bare et lille indlæg herfra, som jeg ikke helt ved hvad jeg ville med, og roddet det er det nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

B&J

hvor er det super dejligt i skal flytte vi har været flyttet i 2mdr nu og vi ELSKER det et stort værelse til lille manden og her hjemme er gavner altså heller ikek lille ihihihi så godt han fik det værelse

Anmeld

18. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Dejligt!! Vi er også lige flyttet, og jeg er LYKKELIG over endelig at have et værelse til lillepigen!

Og det er også et lidt lille værelse, så på et tidspunkt når hun bliver ældre glæder jeg mig også til at hun skal have det store værelse

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

B&J skriver:

hvor er det super dejligt i skal flytte vi har været flyttet i 2mdr nu og vi ELSKER det et stort værelse til lille manden og her hjemme er gavner altså heller ikek lille ihihihi så godt han fik det værelse

Hehe, her har vi et halv stort værelse, men det ville bare ikke fungere som børneværelse for der er et stort indbygget skab. Så han har en meget lille værelse, men han bruger det jo heller ikke så meget endnu. Men nu flytter vi 1. februar og så får han et værelse der i hvertfald er dobbelt så stort.

Vi har ikke rigtigt plads til en reol til at opbevare hans legetøj nu. Så nu pakker vi det gamle ned.

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

rikkeregnbue skriver:

Dejligt!! Vi er også lige flyttet, og jeg er LYKKELIG over endelig at have et værelse til lillepigen!

Og det er også et lidt lille værelse, så på et tidspunkt når hun bliver ældre glæder jeg mig også til at hun skal have det store værelse

Hehe. Men som sagt har de jo ikke brug for meget plads det først år, det er mere når de kan nogle flere ting og begynder at gå og lign.

Vi vil rigtigt gerne have et legekøkken eller en værktøjsbænk til ham.

Anmeld

18. december 2011

B&J

Benjamins'mor skriver:

Hehe, her har vi et halv stort værelse, men det ville bare ikke fungere som børneværelse for der er et stort indbygget skab. Så han har en meget lille værelse, men han bruger det jo heller ikke så meget endnu. Men nu flytter vi 1. februar og så får han et værelse der i hvertfald er dobbelt så stort.

Vi har ikke rigtigt plads til en reol til at opbevare hans legetøj nu. Så nu pakker vi det gamle ned.

fantastisk

det bliver såååå dejligt

Anmeld

18. december 2011

Tystys14

Benjamins'mor skriver:

ja, for så får Benjamin et større værelse. Har igår og idag byttet gaver med familien, og Kristians familie har også købt gaver. Puha, alle gaverne til Benjamin er bare MEGA! Så det er godt vi skal flytte, tvivler på vi kan have det på hans nuværende ''lille'' værelse.

Bare et lille indlæg herfra, som jeg ikke helt ved hvad jeg ville med, og roddet det er det nok.

ej hvor dejligt gid det var os der havde fået solgt lejeligeheden så vi kunne komme videre. Sylles ting skal være på vores værelse og i stuen.

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Dejligt Lauras værelse er nu heller ikke så stort, men hun har så heller ikke så meget legetøj igen

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

B&J skriver:

fantastisk

det bliver såååå dejligt

Ja, det gør det i hvert fald.

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

Nikita Victoria skriver:

ej hvor dejligt gid det var os der havde fået solgt lejeligeheden så vi kunne komme videre. Sylles ting skal være på vores værelse og i stuen.

Træls.

Vi bor så godtnok til leje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.