Har butikkerne pa Strøget abent i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Nea85

Ja, som overskriften lyder.. Er der nogen, der ved, om butikkerne på Strøget har åbent i dag? Jeg kan se, at Illum og Magasin har åbent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Maja_4000

Jeg tror at ALLE butikker har åbent idag

Anmeld

18. december 2011

Nea85

Maja_4000 skriver:

Det er svært at sige..
Har prøvet at kigge lidt på forskellige hjemmesider, men det er vist ikke alle - ellers har de ikke opdateret siderne.
Vejret er ikke så godt her, så jeg gider næsten ikke at tage derind med uforrettet sag..

Anmeld

18. december 2011

Maja_4000

Nea85 skriver:

Det er svært at sige..
Har prøvet at kigge lidt på forskellige hjemmesider, men det er vist ikke alle - ellers har de ikke opdateret siderne.
Vejret er ikke så godt her, så jeg gider næsten ikke at tage derind med uforrettet sag..

Nej , men det er sidste weekend inden jul .. Så de er da godt dumme , hvis de har lukket Her i byen er alle butikker i hvert fald åbent (bor i Roskilde )

Anmeld

18. december 2011

sne190810

Noget siger mig at de IKKE har åbent.

Mener ikke de praktisere 'Søndagsåbent' i samme grad som andre butikker, storcentre osv.

Anmeld

18. december 2011

Nea85

sne190810 skriver:

Noget siger mig at de IKKE har åbent.

Mener ikke de praktisere 'Søndagsåbent' i samme grad som andre butikker, storcentre osv.

Det mener jeg nemlig heller ikke.. H&M og Søstrene Grene har åbent, men jeg tror det er nogle af de eneste

Anmeld

18. december 2011

Nea85

Maja_4000 skriver:

Nej , men det er sidste weekend inden jul .. Så de er da godt dumme , hvis de har lukket Her i byen er alle butikker i hvert fald åbent (bor i Roskilde )

Jeg tror kun, det er enkelte, f.eks. store kæder, der har åbent..
Jeg må tage derind i morgen formiddag i stedet

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Maja_4000 skriver:

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Maja_4000 skriver:

Anmeld

18. december 2011

sne190810

Nea85 skriver:

Det mener jeg nemlig heller ikke.. H&M og Søstrene Grene har åbent, men jeg tror det er nogle af de eneste

Nej. Altså jeg er slet ikke sikker, men  jeg syntes bare ikke de plejer at ha' åbent .. December eller ej.

MEN,- man ved jo aldrig!  Tvivler dog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.