1 års stik og undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Mor Christa

Heej piger.
Det er mit første indlæg i denne kategori Min dreng til til 1-års undersøgelse og stik her på tirsdag. Er lidt nysgerrig omkring dette stik.
Er der nogen der ved/kan huske, om det er samme vaccine som de har fået ved 3 og 5 mdr?
Hvordan reagede jeres små tumlinger i forhold til de to andre stik?

Min dreng blev nemlig meget syg både ved 3 og 5 mdr, så frygter han bliver syg igen

Fortæl om jeres erfaringer

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Maja_4000

Caroline var i tirsdags
Er ret sikker på at det er den samme vaccine igen .. Vores læge sagde at Caroline nok ikke ville reagere , fordi hun ikke har gjort det de andre gange .. Så jeg ville udfra dét , tro at Victor bliver syg

Anmeld

18. december 2011

Koen.

Lærke var meget syg ved 3 mdrs stikket, intet ved 5 mdr og 12 mdr stikket havde en let feber i ca 6 timer

Anmeld

18. december 2011

GitteC78

Min søn blev hverken syg ved 3. eller 5. mdr. vaccine, men til hans 1 års vaccine fik han feber og var meget sølle. Han skal afsted igen på tirsdag for at få sin 15 mdr. vaccine, håber ikke han bliver syg denne gang.

Jeg mener 3. og 5. mdr. er det samme og 1 og 15 mdr. er det samme. Men er ikke 100 % sikker.

Anmeld

18. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Caroline var i tirsdags
Er ret sikker på at det er den samme vaccine igen .. Vores læge sagde at Caroline nok ikke ville reagere , fordi hun ikke har gjort det de andre gange .. Så jeg ville udfra dét , tro at Victor bliver syg

Årh for silvan! Det vart sgu da træls han har simpelthen været så syg så mange gange sidne han startede DP.. Kan da slet ikke overskue hvis hans kal være syg igen nu ..
Håber på det bedste  

Anmeld

18. december 2011

Mor Christa

GitteC78 skriver:

Min søn blev hverken syg ved 3. eller 5. mdr. vaccine, men til hans 1 års vaccine fik han feber og var meget sølle. Han skal afsted igen på tirsdag for at få sin 15 mdr. vaccine, håber ikke han bliver syg denne gang.

Jeg mener 3. og 5. mdr. er det samme og 1 og 15 mdr. er det samme. Men er ikke 100 % sikker.

Ah okay Mange tak for svar .. Håber ikke min bliver syg denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.