Jer med mænd der kun ville have et barn, men nu har to :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Hvornår ombestemte de sig??
Min datter er 10 mdr og min kæreste holder stadig fast i kun at ville have hende.. Havde håbet han måske ombestemte sig.. men ikke endnu.. Håber det kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Mette.

Anonym skriver:

Min datter er 10 mdr og min kæreste holder stadig fast i kun at ville have hende.. Havde håbet han måske ombestemte sig.. men ikke endnu.. Håber det kommer..

Sådan en mand har jeg, eller havde. Vi har en datter på 20 måneder nu, og indenfor den seneste tid har han selv bragt på banen vi måske skal have en mere indenfor et par år.

Anmeld

17. december 2011

4kløver

Her gik der næsten 9 år før han var klar bare at få en. Men nu har vi to og han snakker om nr 3

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Sådan en mand har jeg, eller havde. Vi har en datter på 20 måneder nu, og indenfor den seneste tid har han selv bragt på banen vi måske skal have en mere indenfor et par år.

Årh skønt.. så er der også håb for mig!!

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Et vennesæt af mine stod overfor samme problematik. Nu er deres datter 3 år, og de er lige gået igang med "Projekt Baby Vol.2"

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Her gik der næsten 9 år før han var klar bare at få en. Men nu har vi to og han snakker om nr 3

Ha ha nå ok.. ja sådan kan det også gå

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Et vennesæt af mine stod overfor samme problematik. Nu er deres datter 3 år, og de er lige gået igang med "Projekt Baby Vol.2"

Ej skønt! Håber det samme her  

Anmeld

17. december 2011

Gaia

Her var datteren lige belevt et år. Smed p-pillerne 2 uger efter hendes fødselsdag og nu venter vi baby til april . Men da mig der skulle overtale ham - brugte fra jan til april med at overtale intens det virkede  

Anmeld

17. december 2011

Annette A

Min gik der der 8 år med og nu da vi har fået nr. 2 taler han også om at der godt må komme en 3'er 

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Her var datteren lige belevt et år. Smed p-pillerne 2 uger efter hendes fødselsdag og nu venter vi baby til april . Men da mig der skulle overtale ham - brugte fra jan til april med at overtale intens det virkede  

Ok håber også jeg kun skal vente til hendes 1 års fødselsdag
Men vil bare ikke overtale ham til det.. det skal komme fra ham selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.