GRRRR - bumser og hormonspiral..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Den lykkelige

Ja jeg havde godt fået afvide at man kunne få uren hud.. Men altså lige nu har jeg 5 i i fem øren.. plejer ALDRIG have og havde heller ikke som teenager..
Fik i også det? Og hvornår stoppede det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

JeNoVa

Jeg fik hormonspiral for omking 2 måneder siden og har også fået bumser. Det vidste jeg dog ikke på forhånd, at jeg ville få.

Vil det holde op igen, eller skal jeg rende rundt med pizza-face de næste 5 år?

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

JeNoVa skriver:

Jeg fik hormonspiral for omking 2 måneder siden og har også fået bumser. Det vidste jeg dog ikke på forhånd, at jeg ville få.

Vil det holde op igen, eller skal jeg rende rundt med pizza-face de næste 5 år?

Ha ha ja det er nøjagtig mit spørgsmål   Det magter jeg da ikke..
jeg fik det godt nok afvide.. at det kunne ske.. men alle dem jeg kender der har fået synes jeg ikke havde... men har så fået alle deres

Anmeld

21. december 2011

Pianisten

Jeg har det så helt omvendt - jeg fik bumser efter at have stoppet med mine hormoner -.- godt nok i p-pille form, men alligevel

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

Cheyana skriver:

Jeg har det så helt omvendt - jeg fik bumser efter at have stoppet med mine hormoner -.- godt nok i p-pille form, men alligevel

Nå ej det var underlig... hmm håber da ikke jeg får endnu flere når jeg så dropper den     

Anmeld

21. december 2011

Pianisten

Den lykkelige skriver:

Nå ej det var underlig... hmm håber da ikke jeg får endnu flere når jeg så dropper den     

Det tror jeg ikke...

Altså jeg havde ufatteligt mange bumser da jeg startede på p-piller, især på ryggen.. Så startede jeg, og så forsvandt de  Havde så fin og ren hud i al den tid jeg var på dem, og brugte ikke nogen former for rensemidler eller noget som helst.. og så ligeså snart jeg stopper så pop pop pop -.- Man skulle nærmest tro jeg lige skulle gennemleve puberteten en gang til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.