DVD film til børn uden at blive flået....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

klmf

Baagøe skriver:

Har lige set en film med Peter Plys i Netto til en rund 50'er Her hitter Jullerup Færgeby og Kikkebakke Boligby Laura har ellers aldrig villet se TV, men hvis det er en af de to, er hun fyr og flamme.

Forøvrigt lang tid siden

Netto er dejligt tæt på, dem lurer jeg lige af i næste uge

I know, der har bare været så meget Døjer med kronisk hovedpine så har været lidt under normalt niveau, når der nu også skal passes barn, arbejde og videreuddannelse...

Hvordan går det med jer?? Er I faldet godt til i det nye hus??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

klmf

akskovmose skriver:

Vi køber ofte film i Tiger, 20.- også rimlige nye børnefilm..

Vildt, jeg troede kun de havde amerikanske B-film

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Netto er dejligt tæt på, dem lurer jeg lige af i næste uge

I know, der har bare været så meget Døjer med kronisk hovedpine så har været lidt under normalt niveau, når der nu også skal passes barn, arbejde og videreuddannelse...

Hvordan går det med jer?? Er I faldet godt til i det nye hus??

Det lyder ikke rart med den hovedpine. Jeg har selv fået konstateret migræne tidligere i år, så når det sker, er jeg nødt til at have Laura passet, så jeg kender kun alt for godt til det.

Ja, vi nyder virkelig livet i huset. Laura er som en dronning på slottet med eget værelse, så det er bae så skønt!

Hvad angår DVD'erne havde jeg faktisk ingen forudsætninger før jeg købte Jullerup Færgeby, men pga. prisen og de relativ korte afsnit (ca. 15 min.) tog jeg chancen Laura er helt vild med de dukker og der er mange gentagelser, hvilket børn i deres alder lynhurtigt fanger!

Anmeld

17. december 2011

akskovmose

lotchen skriver:

Vildt, jeg troede kun de havde amerikanske B-film

Vi har både købt " en grimm historie 1 + 2" "Artur og minimoyserne 1 + 2" "Dino for fuld udblæsning" osv osv.. 

Anmeld

17. december 2011

Hasselnødden

Samt genbrugsbutikker

Anmeld

18. december 2011

klmf

Baagøe skriver:

Det lyder ikke rart med den hovedpine. Jeg har selv fået konstateret migræne tidligere i år, så når det sker, er jeg nødt til at have Laura passet, så jeg kender kun alt for godt til det.

Ja, vi nyder virkelig livet i huset. Laura er som en dronning på slottet med eget værelse, så det er bae så skønt!

Hvad angår DVD'erne havde jeg faktisk ingen forudsætninger før jeg købte Jullerup Færgeby, men pga. prisen og de relativ korte afsnit (ca. 15 min.) tog jeg chancen Laura er helt vild med de dukker og der er mange gentagelser, hvilket børn i deres alder lynhurtigt fanger!

Skønt Vi har også lige lavet Olivers værelse færdigt (eller rettere sagt, ryddet ud i alt det opmaganiserede møg, der havde fundet plads derinde i mangel af andre steder at stille det) og det er bare blevet godt. Men han leger heldigvis stadig mest inde i stuen, tæt på sine forældre

Hovedpine er bare noget af det værste Det kommer fra min rygskade og deraf følgende forbrug af smertestillende, men jeg kan bedre holde ud at have ondt i ryggen, det er ikke så invaliderende på ens sociale liv som det her. Jeg kan jo ikke engang passe Oliver eller noget, må bare lægge mig for nedrullede gardiner og rive mig i håret til det bliver bedre Nå, nok om det, jeg har en eksamen at læse op til

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Skønt Vi har også lige lavet Olivers værelse færdigt (eller rettere sagt, ryddet ud i alt det opmaganiserede møg, der havde fundet plads derinde i mangel af andre steder at stille det) og det er bare blevet godt. Men han leger heldigvis stadig mest inde i stuen, tæt på sine forældre

Hovedpine er bare noget af det værste Det kommer fra min rygskade og deraf følgende forbrug af smertestillende, men jeg kan bedre holde ud at have ondt i ryggen, det er ikke så invaliderende på ens sociale liv som det her. Jeg kan jo ikke engang passe Oliver eller noget, må bare lægge mig for nedrullede gardiner og rive mig i håret til det bliver bedre Nå, nok om det, jeg har en eksamen at læse op til

Præcis! Jeg kan kun ligge i min seng med nedrullede gardiner og lukkede øjne for at pleje mit hoved og medfølgende kvalme

Hvor er det dejligt med Olivers værelse Jeg havde samme udfordring i mit nye custom made walk-in-closet, som var blevet en ren rodebutik. Det er så fjernet og ryddet op her til formiddag

Held og lykke med eksamen. Hvornår skal slaget stå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.