Rasmus´s jakke (Ludvig og Julemanden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2011

LLN

Jeg har forælsket mig i Rasmus´s flotte blå jakke i Ludvig og Julemanden, er der nogle der ved hvilket mærke det er. Det er ikke de mørkeblå fleece han har på i dag men den han har haft på de seneste 2 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

LLN

op - vil rigtig gerne finde jakken.

Anmeld

19. december 2011

dpb

Umiddelbart tror jeg den bliver temelig svær at finde, da det jo vist er 2år siden eller lign. at den julekalender blev optaget Det tætteste jeg lige umiddelbart kan komme på den er denne fra ABEKO. Så måske det også er dem der har lavet den du er lun på, i en tidligere kollektion Skal gerne indrømme at jeg ikke får fulgt ordentligt med i julekalenderen så har støttet mig til dit billede i min søgning

Qnuz

Anmeld

19. december 2011

Maja88

dpb skriver:

Umiddelbart tror jeg den bliver temelig svær at finde, da det jo vist er 2år siden eller lign. at den julekalender blev optaget Det tætteste jeg lige umiddelbart kan komme på den er denne fra ABEKO. Så måske det også er dem der har lavet den du er lun på, i en tidligere kollektion Skal gerne indrømme at jeg ikke får fulgt ordentligt med i julekalenderen så har støttet mig til dit billede i min søgning

Qnuz

den blev lavet sidste vinter/forår/sommer mener jeg..

Anmeld

19. december 2011

Maja88

Maja88 skriver:

den blev lavet sidste vinter/forår/sommer mener jeg..

altså år 2011

Anmeld

19. december 2011

Maja88

LLN skriver:

Jeg har forælsket mig i Rasmus´s flotte blå jakke i Ludvig og Julemanden, er der nogle der ved hvilket mærke det er. Det er ikke de mørkeblå fleece han har på i dag men den han har haft på de seneste 2 dage.

står der ikke et mærke der ved lommen?

Anmeld

19. december 2011

LLN

dpb skriver:

Qnuz

Tak for svaret - øv havde ikke lige tænkt på at den selvfølgelig er optaget tidligere.

Anmeld

19. december 2011

Caracatita

Kunne det mon være en Color Kids?

Anmeld

19. december 2011

Muffinmus

Synes umiddelbart også det mest ligner en color kids jakke med det mærke, men er ikke 100 på det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.