jubii har vundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Alexander&Lærke

2 præmien i måneds baby konkurrence i babysam silkeborg, bestående at en foto optagelse og et billed af min baby(Lærke) og mig, faderen er også inviteret... det bliver sjovt....

Ved dog ikke om det ikke bliver kun Lærke og mig, for familien tæller jo også Alexander, og tror det vil være lidt underligt hvis Alexander ikke er med på billedet men kun os andre 3, eller havd syntes i?

Men er da hel op at køre, havde helt glemt, jeg havde deltaget, indtil jeg fik en mail om det i dag... Fedt, det er jo ikke hverdag man vinder et eller andet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Hougaard92

Mette&Alexander skriver:

2 præmien i måneds baby konkurrence i babysam silkeborg, bestående at en foto optagelse og et billed af min baby(Lærke) og mig, faderen er også inviteret... det bliver sjovt....

Ved dog ikke om det ikke bliver kun Lærke og mig, for familien tæller jo også Alexander, og tror det vil være lidt underligt hvis Alexander ikke er med på billedet men kun os andre 3, eller havd syntes i?

Men er da hel op at køre, havde helt glemt, jeg havde deltaget, indtil jeg fik en mail om det i dag... Fedt, det er jo ikke hverdag man vinder et eller andet....

Tillykke

Anmeld

17. december 2011

Hasselnødden

Ej hvor er det bare fantastisk  tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.