Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk. Himmelblå skriver: Den der ultra-sukkersøde "Julegæsten" eller sådan noget med Olivia Newton John som enke-mor i bjerglandsbyen med to døtre, - og så kommer den onde finans-mand fra storbyen for at sætte dem på gaden... Og så sker der heeelt uventede ting og sager Love it
Den der ultra-sukkersøde "Julegæsten" eller sådan noget med Olivia Newton John som enke-mor i bjerglandsbyen med to døtre, - og så kommer den onde finans-mand fra storbyen for at sætte dem på gaden... Og så sker der heeelt uventede ting og sager
Love it
Også min
Enten har jeg misset den i år, eller også har den ikke været vist endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
elsker de her 2, selv om jeg er lidt i tvivl om man virkelig kan kalde dem julefilm:
bossen og bumsen
og
mens du sov
der er sikkert mange flere, men det var dem jeg lige ku komme i tanke om.
"Det er herligt at leve" med James Stewart
Gode forslag
xoxotasha skriver: Hvis de tæller med,, så alene hjemme 1 og 2 de gode gamle som ALTID bliver sendt i julen
Hvis de tæller med,, så alene hjemme 1 og 2 de gode gamle som ALTID bliver sendt i julen
Griner højt! Samme her... Min veninde og jeg havde altid en tradition med at se dem sammen Juleaftensdag som børn, da vi så fik tiden til at gå med det. Synes de skaber nogle for mig helt rigtige associationer til julen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128