jeg er så træt af alle mine genvordigheder, at jeg lige, - endnu engang, - vil dele det med jer herinde...
Jeg fik jo lagt en ny spiral op efter min abort i oktober, en hormon spiral denne gang. Jeg blødt i næsten 4 uger uafbrudt, og havde moderate smerter hele tiden. Så holdt jeg op med at bløde og tænkte, ' fedt nok, nu lysner det', men så gik der en uge, og så begyndte jeg at pletbløde igen og fik voldsomt ondt. Meget ala ve-smerter med kramper ned i lårene og om i lænden og op langs begge siden af underlivet. Da jeg så også begyndte at få feber på tredjedagen, ja så røg jeg til vagtlægen og fik hevet l****** ud. Gudskelov var der ikke tegn på infektion.
Det er så mit tredje, og sidste forsøg, på en spiral, hvor alle gange er gået i vasken i forskellige grader.
Jeg var så hos lægen igår og fik udsrevet en omgang p-ringe, som jeg ville afprøve igen. Jeg har tidligere fået migræne af dem, men da det var før sidste fødsel, ville jeg give den en chance, da min krop jo ændrer sig. Et migræneanfalde kunne jeg overleve, hvis det endelig var. Men nej, nej, - jeg lagde så en ring op i formiddag. Og lidt efter begyndte smerterne igen. Nede fra lårene og op i lænden. Fuck, og sku' og helvede. Til sidst gav jeg op og hev skidtet ud.
Jeg tror bare jeg skal konstatere, at jeg ikke KAN tåle de åndsvage hormoner. Men hvor er det dog træls.
Nu har jeg så tilbage at prøve mini-piller, - som jeg tog 10 kg på af, sidst jeg prøvede dem, - eller også skal jeg ud i noget så usexet, som at afprøve det gamle pessar.
F***, hvor er jeg træt af at skulle have bøvl med det skidt!!