ALT for mange spørgsmål ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Anonym trådstarter

Albatrods. skriver:

Ej hvor dejligt, det sgu da godt hvis det er hvad du ønsker gid det var mig !!!

jah, det altid træls at skulle dele forældremyndigheden hvis det ikke er hvad begge parter ønsker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

-Faren til mit barn har ikke erkendt faderskebet, statsforveltningen har sendt mig et brev hvor de skriver at de intet har hørt fra ham endnu, han har nu yderligere 10 dage til at svare før han bliver indkaldt til retgenetisk undersøgelse, MEN hvad hvis han heller ikke møder op der ?? 
kan de tvinge ham til det ??

- nu når han ikke har givet lyd fra sig endnu, kan sagen så overhoved nu at gå iorden inden jeg føder ?? (er i uge 38) 

- hjvis det ikke når det, kan jeg så navngive og få lavet pas og sådan noget inden han får indflydelse ?? (fælles forældremyndighed) 

- kan han forlange at skulle se den lille på sygehuset ?? 

- Må han bede min kæreste om at forlade lokalet imens han er der for at se den lille?? (hvis han kommer) 

- hvordan egentlig med samvær ? er det noget han kan få uden at skulle forbi stfv. ? (jeg ønsker ikke at have noget at gøre med ham, da han ikke har behandlet mig ordenligt på noget tidspunkt i graviditeten, så har valgt at ALT skal køres den vej, da han forsøger at køre mig psykisk ned)

UNDSKYLD de mange spørgsmål, men ville gerne høre fra nogen der har erfaringer/meninger på det her område 

Faderskabssagen kan først blive færdig gjort, når dit kommende barn er min. 3 mdr gammel, da der først der kan tages 2x blodprøver dér ..

Når faderskabssagen er rigtig igang, vil I bliver indkaldt i retten hvorefter der kan gives tilladelse til en blodprøve, (den tidligere nævnt). Hvis han efter den ikke skriver under, bliver han dømt far, og derefter skal han begynde og betale.
Fra faderskabssagen begynder- og DU har papir på det, skal du gå på kommunen og søge om at få en faderskabsbidrag- når sagen er afsluttet skal du fortsat beholde retten til at modtage dem igennem kommunen! Så bliver du aldrig snydt..

Du kan sagten få dit barn døbt/navngivet samt få lavet pas!
Der vil kun blive forlang fælles forældremyndighed hvis I har boet sammen inden 10. mdr før fødsel.

Jeg vil ikke mene at han bare kan komme og smide din fam. ud. I såfald kan du kontakte stats forvaltningen og lade dem afgøre hvordan og hvorledes.
Faderen må først fra barnet er 1 år få barnet på weekend. (eller overnatning, kan ikk præcis huske)
Ellers skal mødet være mens barnet er vågen og frisk. Og sammen med mor, gerne hos mor/ barnet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.