Jeg er nød til lige at skrive som ano.. For kan ikke rigtig selv forholde mig til det her endnu.. :O
Min mor og far er kærester igen :O
Troede jeg var fuldstændig afklaret med at hvis de engang skulle finde sammen, var det fantastisk.. Men nu når det er virkeligt, så er det godt nok mærkeligt.. Og jeg har så mange blendede følelser omkring det..
Min mor er så irriterende, hun køre så meget på mig og uanset hvad jeg gør eller siger snerrer jeg af hende (syntes hun), hun ser kun på de ting jeg ikke har gjort og ikke dem jeg har gjort.. Hun irriterer mig grænseløst.. Regner med at man har lavet alt når hun kommer hjem fra arbejde.. Hvis man lige siger en enkelt dag at man ikke lige har lyst til at lave mad, så får man bare afvide at man er doven og ikke laver noget..
Hvor min far så forventer at mig og min søster som bor ved ham laver alt, laver mad, gør rent, rydder og, vasker tøj, virkelig alt.. Når han kommer hjem fra arbejde forventer han der er kaffe klar, drikker en kop eller 2, så sætter han sig med sin computer hvorefter han sover indtil der er aftensmad kl. 18.00, så spiser han, derefter sætter han sig og ser tv og forventer der er kaffe kl. 20.00, han sidder så og ser tv indtil han går i seng ved 22-23 tiden.. Inden han overhovedet kommer hjem fra arbejde skal vi have ryddet op, støvsuget og sådan nogle ting man burde være fælles om..
Så jeg håber at de opvejer hinandens positive sider og ikke de negative, for så kan jeg ikke holde ud at bo her..
Kan ikke finde ud af hvordan jeg skal have det med det.. Det er virkelig mærkeligt.. Men jeg er selvfølgelig glad hvis de kan få det til at fungere igen efter alle de år.. Der er gået ca. 10-11 år siden de gik fra hinanden..
Ja, i må undskylde de manglende smiley, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilke smiley der er de rigtige i denne situation..
Anmeld