hmm ja ved snart ikk..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen  jeg har lige valgt og skkrive som anorym så kæresten ikke kan kan se mig eller nogen af mine venner..

jeg har en kæreste som har to børn fra et tidliger forhold og så venter kæresten og jeg et sammen. jeg har det fint med hans to ander børn og jeg har taget dem til mig som om det var mine egen men nu er de begyndt og køre rundt med ders far fordi at han prøver og fa dem hjem og bo.. men det vil jeg jo ikke have de gør fordi at de skal ikke udnytte det. den mindste HÆNGER ved min kæreste hele tiden og jeg ved godt at man skal giive plads til børn, men det er hele tiden fra han står op af til han går i seng og hvis han ikke får lov tuder han. mig og min kæreste har en uge hvor vi ikke har drengene men der spiller han computer eller ps3... når vi er ude og handle er det kun drengene han tænkter på ikke mig og den lille som kommer her den 28/1 jeg ved ikke hvad jeg skal gøre den mindste er over ham hele tiden og han skupper mig og den store dreng væk hele tiden og mit bånd til den lille er ikke særlig godt lige nu ... min kæreste har sagt at jeg skal sige eller skrive hvis jeg har det dårligt og hvad jeg har brug for.. og det gjorde jeg har den anden dag og det hjælp ikke han var lige glad igen var det kun den mindste det handlet om.. han skaber  sig hele tiden for og få min kæreste væk fra mig og den stor af jeg har prøver og sagt det og det har den store også men min kæreste kan ikke se det

jeg kan ikke engang få ham bare 5 min om dagen og heller ikke når de skal i seng fordi den mindste kalder på ham hele tiden sådan er det hver dag hvis jeg enlig sidder ved min kæreste kommer han myrene og jeg kan bare ikk have det

selvom man har børn kan han vil godt tag sig lidt af mig også eller

føler ikke han vil mig og den lille så meget

og hvis jeg går fra ham mister jeg måske den lille fordi at jeg har kommunen over mig lige nu

syns det er svært ved ikk hvad jeg skal gøre

ElSKER ham jo af hele mit hjerte ved bare ikk om jeg kan blive ved at den mindste er på dn måde hele tiden og jeg gider ikke blive ved med at kæmpe for at få hans opmærksomhed eller tigge og be ham om at være sammen med mig og bruge lidt tid på mig og den lille og det samme har den store.. jeg har også sagt at der er ikk noget og sige til at den store hader den lille og ikke gider ham og jeg får aldig et godt bånd til den lille så længe han er på den måde der  hansiger hele tiden at  han har ondt han har lige været oppe og tisse og så begyndte han bare og skabe sig så han kastet op men det hjælp han kom ind til kæresten og mig og kunne igen skilde os af jeg sagde til kæresten at den lille skulle rykkes ind til væggen fordi at jeg ligger meget uroligt om natten nu her hvor jeg er gravid og der fik jeg bare svaret. det kan jeg ikke hvis han skal kaste op igen og han kunne ikke komme ud selvom han lå i midten.. jeg sagde at jeg ville forlade soveværelset og sidder u nede i stuen og det har jeg gjort siden halv 5 men igen er han lige glad med om mig og min lille baby får sovet..

HJÆLP MIG VED snart ikke hvad jeg skal gøre bliver mere og mere ked af det når den lille er hjemme ved os jeg ved ikke om jeg snart kan mere. jeg er helt færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Rockertand

Jeg synes slet ikke, at jeres situation er holdbar - og I er nødt til at få snakket om det hele.

Hele 2012 bliver skrøbeligt for jer og jeres forhold, da I skal være forældre og tilvænne jer en ny situation, og hvis der er noget, der sætter et parforhold på prøve, så er det at få et barn.

Hvorfor prøver din kæreste at få børnene hjem nu? Jeg synes bestemt ikke, at det er et velvalgt tidspunkt, når I står til at få familieforøgelse lige rundt om hjørnet - det kommer til at kræve rigtig meget fra både din og din kærestes side, og det er ikke foreneligt med, at man skal finde plads, hjerterum og hverdag for 2 børn, der også gerne skulle føle, at det var den rigtige beslutning.

Jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor du har kommunen på nakken? Er det "kun" fordi du måske er meget ung?  - Jeg mener bare, at hvis det er en omstændighed, der ikke nødvendigvis gør, at du ikke kan blive en god mor alene, så kan man vel få lavet en plan sammen med kommunen, så du får den støtte, du har behov for?

Held og lykke.

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Det lyder som om den lille er jaloux, og han er måske blevet meget usikker nu, hvor der er en baby på vej. Hvis han går i skole, burde I tale med skolepsykologen, og ellers bør han komme til en "alm." psykolog, med speciale i børn.

I min verden hører børn slet ikke til i sengen, med mindre de er syge eller har mareridt. Og slet ikke når man er gravid, så har man altså brug for fred og ro i sin seng.

Hele situationen er uholdbar for jer alle. Ingen er glade, og alle går og venter på næste "ballade".

I bliver nødt til at få talt alvorligt om det, og finde en løsning, inden den lille kommer til verden

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

ja det ved jeg godt men er også bare bange for at miste ham pga. af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.