Jeg er simpelthen sådan en klovn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2011

merichs

til at finde min seng for tiden. Denne uge har jeg haft tidlige vagter, men alligevel er klokken blevet mange inden jeg er kommet i seng. For jeg skal jo liiiiiige og så skal jeg liiiiiiige  Og nu kunne jeg jo liiiiiiiiiige lave et indlæg på baby

Men nu gør jeg det! Jeg gør det altså. Jeg går i seng..... Efter jeg liiiiiiiiige har tømt opvaskemaskinen

SOV GODT BABY.DK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

4kløver

Kender det godt. jeg skulle også ligge i min seng..
Men skulle lige det ene og det anden.
Så ville jeg lige vente på at Xander skulle ha mad men han sov godt og er lige ved at vågne. Så 4 timer kunne jeg ha fået vis jeg var gået i seng tidligt.. men pyt så fik jeg hygge med manden og vi fik pakket et par gaver ind..

Anmeld

17. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Ej hvor jeg føler med dig Jeg gør det samme i øjeblikket, og det er ikke så godt. Efter en uge hvor jeg sover 4-5 timer om natten, sidder jeg fredag aften og er HELT ødelagt. Jeg var ved at falde i søvn i går i skolen, da jeg skulle læse en case - ikke smart

Anmeld

17. december 2011

merichs

4kløver skriver:

Kender det godt. jeg skulle også ligge i min seng..
Men skulle lige det ene og det anden.
Så ville jeg lige vente på at Xander skulle ha mad men han sov godt og er lige ved at vågne. Så 4 timer kunne jeg ha fået vis jeg var gået i seng tidligt.. men pyt så fik jeg hygge med manden og vi fik pakket et par gaver ind..

Det er dejligt med hygge  

Anmeld

17. december 2011

merichs

Jeanne skriver:

Ej hvor jeg føler med dig Jeg gør det samme i øjeblikket, og det er ikke så godt. Efter en uge hvor jeg sover 4-5 timer om natten, sidder jeg fredag aften og er HELT ødelagt. Jeg var ved at falde i søvn i går i skolen, da jeg skulle læse en case - ikke smart

Jeg ender nok også med at være ekstremt træt et eller andet tidspunkt, men pt synes jeg at jeg er vældig frisk

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Man kan altid liiiige finde på noget at lave inden man skal i seng

Hos os er det lige omvendt i øjeblikket. Jeg suser i seng, så snart jeg kan se mit snit til det, og manden skal liiiiiige et eller andet først

Anmeld

17. december 2011

merichs

Nessie skriver:

Man kan altid liiiige finde på noget at lave inden man skal i seng

Hos os er det lige omvendt i øjeblikket. Jeg suser i seng, så snart jeg kan se mit snit til det, og manden skal liiiiiige et eller andet først

Så kommer han ind til varme dyner

Anmeld

17. december 2011

Nessie

merichs skriver:

Så kommer han ind til varme dyner

Det er nok dét han har luret, han venter lige på at jeg har fået varmet de kolde dyner op

Anmeld

17. december 2011

merichs

Nessie skriver:

Det er nok dét han har luret, han venter lige på at jeg har fået varmet de kolde dyner op

Hahaha ja det er helt sikkert derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.