Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Hvad skal jeg sige? Han charmerer mere og mere Tror slet ikke tænke på når han er gammel nok til at gå i byen, hi hi Rigtig dejlig dreng i har. Og glædelig jul til jer også.
Hvad skal jeg sige? Han charmerer mere og mere Tror slet ikke tænke på når han er gammel nok til at gå i byen, hi hi
Rigtig dejlig dreng i har.
Og glædelig jul til jer også.
1000 tak for de søde ord - og kan da sige i lige måde ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh hvor ser han dejlig ud... Og med en god kampvægt... Amanda er 10 måneder og vejer vel omkring 8 - 8,5 og er ca 70 lang... Og vejede lidt mindre end din skønne dreng ved fødslen...
sandratobias skriver: Åhh hvor ser han dejlig ud... Og med en god kampvægt... Amanda er 10 måneder og vejer vel omkring 8 - 8,5 og er ca 70 lang... Og vejede lidt mindre end din skønne dreng ved fødslen...
taak for det - ja han er en dejlig gut
piger er vel heller ik så store som drenge er de ? - pigerne i min mødregruppe vejre heller ikk mere end storm heh ..
Babyklar skriver: taak for det - ja han er en dejlig gut piger er vel heller ik så store som drenge er de ? - pigerne i min mødregruppe vejre heller ikk mere end storm heh ..
Nej det er víst rigtigt nok.. Oz hvis jeg tænker tilbage på Tobias den gang ( født uge 31+2 ) da han var 10 måneder vejede han vist 10 kg..
Sikke en dejlig lille basse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128