motivere baby til at tage fat i ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2011

ano14316

Hej.

Hvor motivere i jeres børn til at tage fat i ting.
Vi bruger ikke skråstol, og han er først igår kommet op i en autostol hvor han sidder, så der skal der selvfølgelig hænges noget op.
Vi har en silvercross barnevogn, så det er lidt svært at hænge en barnevognskæde op i den, desuden falder han i søvn lige så snart den bevæger sig. Aktivitetstæppet siger ham ikke det store. det er da fint at ligge på, men de ting der hænger over det er han fuldstændig uinteresseret i.

Skal nok lige tilføje at magnus er 10 uger.

lad mig høre hvordan i gør. Og også gerne i hvilke situationer og hvilke ting jeres børn tager fat i, eller rækker ud efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Toshiba

ano14316 skriver:

Hej.

Vi bruger ikke skråstol, og han er først igår kommet op i en autostol hvor han sidder, så der skal der selvfølgelig hænges noget op.
Vi har en silvercross barnevogn, så det er lidt svært at hænge en barnevognskæde op i den, desuden falder han i søvn lige så snart den bevæger sig. Aktivitetstæppet siger ham ikke det store. det er da fint at ligge på, men de ting der hænger over det er han fuldstændig uinteresseret i.

lad mig høre hvordan i gør. Og også gerne i hvilke situationer og hvilke ting jeres børn tager fat i, eller rækker ud efter.

det skal nok komme.... bare lad ham ligge og kigge på tingene på legetæppet...

Anmeld

16. december 2011

Janni.

Som Toshiba skriver.. Det kommer. Lige pludselig tager han fat i forskellige ting. 

Jeg var bekrymet for Silas i sin tid, nu har jeg ingenting i fred 

Anmeld

16. december 2011

K&S

Janni. skriver:

Som Toshiba skriver.. Det kommer. Lige pludselig tager han fat i forskellige ting. 

det tilslutter jeg mig lige...!

Anmeld

16. december 2011

ano14316

Janni. skriver:

Ja jeg er skam også sikker på det kommer, der er bare ikke så mange tifspunkter hvor der er noget han kunne få lyst til at tage fat i. Han kan ikke nå tingene på aktivitetstæppet.

Anmeld

16. december 2011

Janni.

ano14316 skriver:

Ja jeg er skam også sikker på det kommer, der er bare ikke så mange tifspunkter hvor der er noget han kunne få lyst til at tage fat i. Han kan ikke nå tingene på aktivitetstæppet.

Silas tog fat i stængerne og rystede dem, så kunne han jo få det hele til at gynge rundt, til stor morskab for herren. 

Har du ikke nogen ekstra ringe? Så du evt kan sænke legetøjet lidt? Det havde vi, det hjalp også. Jeg ved jo selvfølgelig ikke hvilket tæppe i har, der findes jo en del af dem. 

Anmeld

16. december 2011

Rødhætte

ano14316 skriver:

Hej.

Det kommer helt af sig selv.. William var 4-5 mdr inden han holdte ved legetøj! Tålmodighed er en dyd (selvom jeg kender alt til at have mangel på det samme )

Anmeld

16. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
ano14316 skriver:

Hej.

hej

min dreng er kun lige begyndt at tage fat i tingene for en uge siden(bliver tre måneder imorgen)

han ligger for det meste på aktivitetstæppet...i starten lå han bare og kiggede men nu tager han så småt fat og propper i munden hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.