Han boede i vores opgang.. Eaaaw!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Phoenix

Pædofile er så afskyelige og syge i hovedet, at der ikke engang eksisterer ord for det  Tænk hvor mange liv de er med til at smadre  Stakkels deres ofre  Straffen bør være SÅ meget højere for deres forbrydelser !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

så vil jeg gerne høre hvad du basere de 99,9% på...

at folk har snakket om det fordi de har set det samme som dig???

jeg kender en der er blevet falsk beskyldt for noget lignende... og han bliver stadig kigget skævt til.... det var hans x der var sur over han havde fundet en ny kæreste... og det har bare ødelagt så meget af hans liv, da han boede i en lille by.... og det sys jeg bare ikke er ok pga. sladder!!!

så medmindre du selv har set billederne på com puteren eller at politiet har udmeldt at det var ham offentligt... så sys jeg ikke man kan være 99,9% sikker!

det er bare min mening... og det er bestemt ikke fordi jeg ikke syntes det er frygteligt at sådanne mennesker lever i blandt os og meget andet... har selv været udsat for min del i min barndom...

Punkt 1) Folk i området snakker om det.
Punkt 2) Han har været i politiets varetægt i snart tre uger.
Punkt 3) Nyhederne offenlig gjorde idag at der er en anholdt fra vores by for besiddelse..

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

så vil jeg gerne høre hvad du basere de 99,9% på...

at folk har snakket om det fordi de har set det samme som dig???

jeg kender en der er blevet falsk beskyldt for noget lignende... og han bliver stadig kigget skævt til.... det var hans x der var sur over han havde fundet en ny kæreste... og det har bare ødelagt så meget af hans liv, da han boede i en lille by.... og det sys jeg bare ikke er ok pga. sladder!!!

så medmindre du selv har set billederne på com puteren eller at politiet har udmeldt at det var ham offentligt... så sys jeg ikke man kan være 99,9% sikker!

det er bare min mening... og det er bestemt ikke fordi jeg ikke syntes det er frygteligt at sådanne mennesker lever i blandt os og meget andet... har selv været udsat for min del i min barndom...

Og lokal avisen har også skrevet om det..

Anmeld

16. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Punkt 1) Folk i området snakker om det.
Punkt 2) Han har været i politiets varetægt i snart tre uger.
Punkt 3) Nyhederne offenlig gjorde idag at der er en anholdt fra vores by for besiddelse..

det er fair nok begrundelser for at tro det men jeg ville godt nok ik mene det er en grund til at være 99,9% sikker.... men det er også bare mig....

har skrevet hvorfor så det vil jeg ik gentage

Anmeld

16. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Og lokal avisen har også skrevet om det..

har de skrevet om ham ved navns eler adresse nævnelse???

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har de skrevet om ham ved navns eler adresse nævnelse???

De har skrevet vejnavnet..

Anmeld

16. december 2011

Kay

Anonym skriver:

De har skrevet vejnavnet..

jeg vil gerne indrømme at der er flere ting der peger på det.... men vil bare igen påpege at det kan være et sammentraf... der bliver hverdag anholdt folk for ulovlighedder hvor computer er involveret.... og sladder er bare ondt...

men hvis du føler der er en risiko for at dine børn kan være på nogle billeder... så syntes jeg du skal ringe til politiet og lette deres efterforskning... så de får nogle gode beviser imod ham... HVIS det er ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.