Håber moderen får hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2011

birthee

Har lige set det her i nyhederne på tv2:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46769709:spædbarn-fundet-i-pose-i-maribo.html

Håber at de snart finder moderen, og at hun får hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

IngenKoPåIsen

Huha, ja man kan jo næsten ikke engang hade sådan en kvinde.. Det er hendes barn, kan ikke have været sjovt at efterlade ham der alene- tror jeg simpelthen ikke på at nogen mor kan gøre bare for at få en dejlig følelse i kroppen!!! Håber virkelig hun får noget hjælp 

Anmeld

16. december 2011

JulieE

Malunsesmutti skriver:

Huha, ja man kan jo næsten ikke engang hade sådan en kvinde.. Det er hendes barn, kan ikke have været sjovt at efterlade ham der alene- tror jeg simpelthen ikke på at nogen mor kan gøre bare for at få en dejlig følelse i kroppen!!! Håber virkelig hun får noget hjælp 

Ja, jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvilken tragedie dr ligger bag... Er det en stakkels kvinde med en fødselspsykose eller en handlet kvinde, der har været tvunget til det af bagmændene?? 

Uanset er det bare så frygteligt!!! Er bare så glad for den lille gut blev fundet i tide!!!

Anmeld

16. december 2011

IngenKoPåIsen

JulieE skriver:

Ja, jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvilken tragedie dr ligger bag... Er det en stakkels kvinde med en fødselspsykose eller en handlet kvinde, der har været tvunget til det af bagmændene?? 

Uanset er det bare så frygteligt!!! Er bare så glad for den lille gut blev fundet i tide!!!

Lige præcis! 

Anmeld

16. december 2011

Livas mor

Jeg kan heller ikke hade sådan en kvinde.. Hun har helt sikkert ikke været ved sine fulde fem, og har nok gjort det af en desperat grund. At det er fuldstændig uforsvarligt og umoralsk er ganske rigtigt, men moderen har behov for hjælp ellers gør man ikke sådan noget så drastisk.. det er dybt tragisk, men håber både mor og barn får den hjælp de behøver, når/hvis de "opklarer" sagen!

Anmeld

16. december 2011

birthee

birthee skriver:

Har lige set det her i nyhederne på tv2:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46769709:spædbarn-fundet-i-pose-i-maribo.html

Håber at de snart finder moderen, og at hun får hjælp...

Jeg håber også vitterligt at de finder moderen, så hun kan få noget hjælp - hvis det er en fødseldepression er der jo hjælp at hente!!! Godt at den lille dreng efter omstændighederne har det godt - men det ville jo være godt hvis de fandt ud af hvor gammel han var osv... Så han kan blive taget hensyn til i forhold til hans alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.