Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg har simpelthen påtaget mig en ny hobby...
Nu skal jeg så bare liiiige have købt mig noget andet end rød og gennemsigtig neglelak og blive lidt bedre til det... Men forsøgte mig da med det for første gang i dag, og må indrømme at jeg er bidt af det
Det første billede er hvad det for en hobby jeg har taget til mig og de andre er mine mislykkede forsøg på at gøre det selv Jeg skal bare liiige have 500,- til at købe neglelak for, så skal jeg nok blive meget bedre Jeg skal også lige have liiidt længere negle, dog ikke lige så lange som hende på første billede har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wow det kommer da til at se mega fedt ud det sidste billede på din negl ser sku da mega godt ud søde ej altså sikke flotte negle du får dig
Jeg tabte underkæben, fordi jeg læste det som om du havde lavet det på første billede.
Men når det er sagt så tror jeg sagtens du kan blive god til det med lidt øvelse.
God fornøjelse med hobbyen.
B&J skriver: wow det kommer da til at se mega fedt ud det sidste billede på din negl ser sku da mega godt ud søde ej altså sikke flotte negle du får dig
Hihi tak sødesen!
Prøvede mig lidt frem med forskellige mønstre, men synes helt klart også selv at den sidste negl er pænest
Nu skal jeg bare lade neglene gro indtil nytår så jeg kan få nogle smukke negle at vise frem dér
Køb nogle tipper og øv dig på for du smadre dine negle hvis du bliver ved at ligge nyt og fjerne det
Muhmi skriver: Hihi tak sødesen! Prøvede mig lidt frem med forskellige mønstre, men synes helt klart også selv at den sidste negl er pænest Nu skal jeg bare lade neglene gro indtil nytår så jeg kan få nogle smukke negle at vise frem dér
jaaa det kan du sikke sexet negle du får
Janni. skriver: Jeg tabte underkæben, fordi jeg læste det som om du havde lavet det på første billede. Men når det er sagt så tror jeg sagtens du kan blive god til det med lidt øvelse. God fornøjelse med hobbyen.
Ej det er jo så god jeg HÅBER på at blive
Taaark, jeg glæder mig til at få købt en masse neglelakker jeg kan lege med
kirsti skriver: Køb nogle tipper og øv dig på for du smadre dine negle hvis du bliver ved at ligge nyt og fjerne det
Tipper? Hvor køber jeg dem henne af?
B&J skriver: jaaa det kan du sikke sexet negle du får
Ja for silan... Det bliver dejligt at se resultatet
Muhmi skriver: Ej det er jo så god jeg HÅBER på at blive Taaark, jeg glæder mig til at få købt en masse neglelakker jeg kan lege med
Jeg ser frem til updates og flere billeder. Er sikker på at du kan blive rigtig god til det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128