tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2011

tikka

hej alle i skønne mennesker på baby. dk..

så fik jeg endelig lavet en profil.. nu har jeg os kun brugt siden i over et halvt år...

vil egentligt ikke noget med dette indlæg, andet end at sige jer stor tak for alle jeres råd og gode indlæg.. i har givet mig svar på mange ting i løbet af min graviditet, og selvfølgelig også nu hvor guldklumpen her kommet til verden!!

jeg synes at i er helt fantastiske, tænk at i har så meget overskud og lyst til at dele jeres viden og erfaringer med andre der står i en situation, hvor de har brug for hjælp, råd, vejledning eller bare et knus... det synes jeg er rigitg stort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Nettemor

tikka skriver:

så fik jeg endelig lavet en profil.. nu har jeg os kun brugt siden i over et halvt år...

vil egentligt ikke noget med dette indlæg, andet end at sige jer stor tak for alle jeres råd og gode indlæg.. i har givet mig svar på mange ting i løbet af min graviditet, og selvfølgelig også nu hvor guldklumpen her kommet til verden!!

jeg synes at i er helt fantastiske, tænk at i har så meget overskud og lyst til at dele jeres viden og erfaringer med andre der står i en situation, hvor de har brug for hjælp, råd, vejledning eller bare et knus... det synes jeg er rigitg stort!

Anmeld

16. december 2011

IngenKoPåIsen

tikka skriver:

Dejligt indlæg! Du kan også roligt klappe dig selv på skuldren, tror dit indlæg vil varme hos mange  Gjorde det i hvert fald hos mig!

Anmeld

16. december 2011

Pige2009

Dejligt at du også er glad for siden :-)

Anmeld

17. december 2011

Lone Jakobsen

dejligt med en posetiv tråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.