Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noneother skriver: Du får det alligevel om en uges tid, om du vil det eller ej. Fordelen ved at ændre det nu er at du så har en uge til at slette flere år gamle ting, som du måske ikke synes folk skal rode rundt i.
Du får det alligevel om en uges tid, om du vil det eller ej. Fordelen ved at ændre det nu er at du så har en uge til at slette flere år gamle ting, som du måske ikke synes folk skal rode rundt i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Hehe ja ikke...
Hehe ja ikke...
Benjamins'mor skriver: Jo.
Jo.
Argh jeg så den nye tidslinje igår, og blev helt rundtosset..synes det virker lidt rodet . Men måske skal jeg blot vænne mig til det. Heldigvis har kun én af mine venner fået tidslinjen...høhø
ej tak den har jeg også ledt efter bom
Strawberry skriver: Argh jeg så den nye tidslinje igår, og blev helt rundtosset..synes det virker lidt rodet . Men måske skal jeg blot vænne mig til det. Heldigvis har kun én af mine venner fået tidslinjen...høhø
Mira0911 skriver: Kan se flere har fået profilen "Tidslinie".... Hvordan pokker får man det? Nogle der har tidslinie profilen derinde? Er det godt eller skidt? Svære at finde rundt på?
Kan se flere har fået profilen "Tidslinie".... Hvordan pokker får man det?
Nogle der har tidslinie profilen derinde? Er det godt eller skidt?
Svære at finde rundt på?
Jeg har fået det og synes ikke det er svært at finde rundt i Det ligner meget det, som Facebook havde i starten inden hele DK kom med på bølgen
Du kan finde det her: http://www.facebook.com/about/timeline
Jeg aner intet om det... Og ØV hvor vil jeg bare IKKE ha det
Jeg har lige lavet min.... og synes det er super fint. Plus at man næsten kan have to profilbilleder på én gang, da man jo kan have sådan et coverbillede nu også.... så der har jeg valgt et julebillede af min kusine og jeg fra vi var små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128