dreng fundet og i live. breaking news

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2011

gonefishing

http://www.bt.dk/krimi/staerkt-underafkoelet-spaedbarn-fundet-i-en-pose

puha... får det virkelig dårligt. andre end mig der vil sende en masse tanker til den lille dreng...

håber han klare den! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Isabella_mor

Flodkilling skriver:

http://www.bt.dk/krimi/staerkt-underafkoelet-spaedbarn-fundet-i-en-pose

puha... får det virkelig dårligt. andre end mig der vil sende en masse tanker til den lille dreng...

håber han klare den! 

der er en tråd om det herinde..  forfærdeligt altså..!! 

Ps din overskrift siger det er en pige.. men det er altså en dreng.. 

Anmeld

16. december 2011

gonefishing

isabellamor skriver:

der er en tråd om det herinde..  forfærdeligt altså..!! 

Ps din overskrift siger det er en pige.. men det er altså en dreng.. 

ups ja. rettet

ok.. jeg blev bare helt paf.. 

Anmeld

16. december 2011

MortilCilas

Det er en lille dreng. Men det er så forfærdeligt

Anmeld

16. december 2011

Muffinmus

jeg er bare SÅ træt af kvinder der skider på livet når det ikke er deres eget de leger med. FLOOOT at svøbe et spædbarn ind i et tæppe og efterlade det i 4 graders varme, det skal det nok overleve af..heldigt for hende det blive fundet i tide.

Meget muligt folk føder hjemme og ikke aner en dyt om at de har været gravide, men derofr må man da tro at mennekser generelt har så meget empati at de i det mindste kan efterlader barnet på at sygehus og fravælge sig retten til det helt og aldeles.....

Men nej, de skal enten smide ders babyer i søer eller smide den i  naturen hvor de så efterlades til en måske grusom skæbne.

Tragisk for kvinden, men der er bare ingen undskyldning der er god nok for at tænke på sig selv frem for et lillebarn liv, ønsket eller ej.

Anmeld

16. december 2011

JulieE

MariaE skriver:

jeg er bare SÅ træt af kvinder der skider på livet når det ikke er deres eget de leger med. FLOOOT at svøbe et spædbarn ind i et tæppe og efterlade det i 4 graders varme, det skal det nok overleve af..heldigt for hende det blive fundet i tide.

Meget muligt folk føder hjemme og ikke aner en dyt om at de har været gravide, men derofr må man da tro at mennekser generelt har så meget empati at de i det mindste kan efterlader barnet på at sygehus og fravælge sig retten til det helt og aldeles.....

Men nej, de skal enten smide ders babyer i søer eller smide den i  naturen hvor de så efterlades til en måske grusom skæbne.

Tragisk for kvinden, men der er bare ingen undskyldning der er god nok for at tænke på sig selv frem for et lillebarn liv, ønsket eller ej.

Har du overvejet muligheden af at det er handlet kvinde? altså en kvinde bortført fra e.ks et østland og holdt som sexslave/luder af bagmænd og at barnet er taget fra hende ved fødslen? eller det er en fødselspsykose? Er bange for at især det første er tilfældet og at der sidder en ulykkelig kvinde et sted, som ikke bliver tilset af læger efter fødslen osv.  -Kan huske et ligende tilfælde i 2006, hvor politiet meldte ud efter efterforskning at dte godt kunne være tilfældet 

Det er så forfærdelig for dte lille væsen (og for den lille døde pige man fandt i en sø), men utrolig godt at han blev fundet!

Anmeld

16. december 2011

Dianaaa

det er dybt egoistisk..

sikke en start på livet, der findes INGEN undskyld for at efterlade sit barn på den måde.. jeg kan slet ikke forholde mig til at nogen kan gøre sådan noget, uanset hvilken årsag der end kan være bag..

stakkels barn, håber at der nogen som kan tage sig af ham, passe godt på ham og give ham aaaaaaalt den kærlighed som han fortjener som et hvert andet barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.