Så har bette mand os været på skadestuen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

Mormilla

Her for et par dage siden sprang min søn på 9mån fra sofan over til sofa bordet, for at få noget appelsin. Men ramte kanten af bordet med næsen. Min mand havde ham i den ene arm, fordi han var ved at ta noget appelsin til ham, men kunne ikke gøre noget. Så min dejlige søn fik en flænge i næsen, der var blod over alt Men han har det godt nu, men det har vi ikke!!! Ved godt at det er noget som ske, men har det møg skidt!!! Min mand havde ham jo i den ene arm. Han kan jo ikke sidde med begge arme omkring ham og gi ham appelsin...

Nå skulle bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Sebastians Mor

Mormilla skriver:

Her for et par dage siden sprang min søn på 9mån fra sofan over til sofa bordet, for at få noget appelsin. Men ramte kanten af bordet med næsen. Min mand havde ham i den ene arm, fordi han var ved at ta noget appelsin til ham, men kunne ikke gøre noget. Så min dejlige søn fik en flænge i næsen, der var blod over alt Men han har det godt nu, men det har vi ikke!!! Ved godt at det er noget som ske, men har det møg skidt!!! Min mand havde ham jo i den ene arm. Han kan jo ikke sidde med begge arme omkring ham og gi ham appelsin...

Godt at han er ok
Men sikke en forskækkelse.

Anmeld

26. februar 2009

Lusi

Puha...
Havde det selv på samme måde her den anden dag. Luna sad på sit legetæppe, jeg rejste mig op og hun væltede og slog hoved ned i trægulvet.
Jeg havde det også vildt dårligt, men min mand sagde at det jo ik var med vilje og de jo altså ik kan komme gennem et liv, uden skræmmer..
Er jo i for sig rigtigt nok, kan jo ik pakke dem ind i vat og bomuld resten af livet.
Men selvfølgelig vil vi altid gerne være foruden

Anmeld

26. februar 2009

Mormilla

Lykke86 skriver:

Puha...
Havde det selv på samme måde her den anden dag. Luna sad på sit legetæppe, jeg rejste mig op og hun væltede og slog hoved ned i trægulvet.
Jeg havde det også vildt dårligt, men min mand sagde at det jo ik var med vilje og de jo altså ik kan komme gennem et liv, uden skræmmer..
Er jo i for sig rigtigt nok, kan jo ik pakke dem ind i vat og bomuld resten af livet.

Vi havde tænkt på at pakke ham ind i bobbel plastik og med nogen fjeder så kan hopper rundt uden der sker ham noget LOL

Anmeld

26. februar 2009

Miamaja

Mormilla skriver:

AHH nej. men gudskelov er din lille skat OK nu og det maa man vaere glad for. men gud hvor har jeg det selv svaert ved naar guldklumpen slaar sig. foler jeg kunne have gjort mere for at passe bedre paa ham og bliver selv saa ked af det

Anmeld

26. februar 2009

Diana...

Lykke86 skriver:

Puha...

Jamen hej Lykke vidste ikke du var her inde

Side spring....

Knus Diana fra før bjæverskov

Anmeld

26. februar 2009

Diana...

Mormilla skriver:

Ej øv godt han har det godt.

Mange knus til jer

Anmeld

26. februar 2009

Mormilla

Miamaja skriver:

AHH nej. men gudskelov er din lille skat OK nu og det maa man vaere glad for. men gud hvor har jeg det selv svaert ved naar guldklumpen slaar sig. foler jeg kunne have gjort mere for at passe bedre paa ham og bliver selv saa ked af det

Ja man kan ikke undgå at blive ked af det. Men min mand har det meget dårligt!!! Har sagt til ham at han ikke kunne gøre for det, det er sådan noget som sker. Men det hjælper ikke noget ;( Han skal nok lige ha nogen dage til at komme over det!!!

Anmeld

26. februar 2009

Mormilla

Diana/Claus skriver:

Ej øv godt han har det godt.

Mange knus til jer

Mange tak... Hvordan går det med jer og det nye liv som mor??? Igen mange gange tillykke

Anmeld

26. februar 2009

Diana...

Mormilla skriver:

Mange tak... Hvordan går det med jer og det nye liv som mor??? Igen mange gange tillykke

Det er det bedste i hele verden er så lykkelig og ELSKER min nye rolle og ELSKER MIN DEJLIGE LILLE SUKKER-MÅS.

Og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.