Anonym skriver:
Skriver lige Ano i tilfælde af min kæreste skulle se denne, ikke at jeg regner med det hi hi. 
Min kæreste og jeg har igennem den sidste tid haft det virkelig svært med hinanden, og han har virkelig haft knækket min tillid for nogle måneder siden da hans eks dukkede op i vores liv på en ret uheldig måde...
(det en længere og ret trist historie, han var mig ikke utro, men det føltes sådan. Kan forklare det til dem der gider høre det, ellers er det irelevant nu.) 
Men nu hvor der er gået så lang tid, og min dejlige kæreste har gjort alt hvad der har stået i hans magt for at gøre mig sikker på ham igen, og være verdens bedste far for vores datter på et ca. 10 mdr. har jeg besluttet at gøre noget der viser ham at jeg stoler på ham igen, og vil give ham frie tøjler igen. 
SÅ DERFOR har jeg og hans bedste ven sørget for han skal ind og se dette med sin kammerater.
http://topgearlive.dk/
Hvad mener i, er det ikke noget en rigtig mekaniker vil blive glad for at få i fødselsdagsgave, + en almindelig gave (en ny radio til bilen) 
Har allerede bestilt biletter og snakket med hans venner. Glæder mig som et barn til at give ham den i gave her sidst i dec måned. 

Ville bare lige dele min begejstring, og ønske alle en god jul og et godt nytår. 

Knuss fra mig den anonyme.