SilasMor skriver:
Jeg tror også det kommer an på hvor i landet man bor.
For 4 år siden boede vi i Århus C og der var det et helvede når man skulle have pakker. Lige meget om det var store eller små pakker så virkede det som om posten ikke gad tage dem med op (boede på anden sal).
Nu bor vi i Skanderborg og her er der bare ikke nogen problemer. Er selv dem der kører ud med almindelig post hvos 'pakker' er sendt som brev gør lige lidt ekstra også selvom man bor på anden sal. Og så er det al ens post de tager med op OG så er de altid glade og smilende. Det var de ikke i Århus.
Mine forældre bor lidt uden for Skanderborg, ca 4,5 km fra hvor vi bor og der kan der nogle gange gå flere dage inden de får deres pakker, selvom de kan se via track&trace at de ligger klar til omdeling 
Synes bestemt ikke det bliver bedre af at mine forældre driver virksomhed. Erhvervsfolk skal sgu have deres breve og pakker så snart de er klar til omdeling!
Ja jeg har også hørt fra andre, der bor i Århus, at de kan vente meget længe på deres pakker, og det er jo lige til at blive gal over. Man betaler jo i forvejen rigtig meget for at modtage en service, som man åbenbart ikke får.
Jeg er utrolig glad for at bo i en mindre by....selv dengang jeg boede på 2. sal, fik jeg altid mine pakker hurtigt...somregel dagen efter.
Lige netop det du er inde på med erhvervsdrivende, så er det af afgørende betydning, at man får sine pakker, når de står klar. Flere dages forsinkelse, kan betyde rigtig meget.
Jeg synes bare at når det er så dyrt at benytte sig af Post Danmark, så skal servicen også være derefter. Ellers kan man godt få tanken, at de burde sætte deres priser ned. Det er jo fuldstændigt til grin at man skal betale så mange penge, hvis de ikke gider gå op af nogen trapper.
Men jeg kan jo bare være glad for, at jeg bor hvor jeg bor....for jeg har aldrig oplevet problemer i den retning.