puha et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

LotteN

Puha, jeg var nær et hjerstestop(måske ldit overdrevet).
Min datter sad i kravlegården og vupti så havde hun fået hevet sig op og stod op og 2 sek. efter væltede hun ud over kanten - og kan man være noget så heldig at det var til den side sofaen stod. så det blev til en koldbøtte ud i sofaen, men hold da op jeg kom hurtigt op af stolen... 2 sek uopmærksom og nu er kravlegården sænket!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Mathilde

Ja hold da op et chok Hvor var det godt hun landede i sofaen så der ikke skete noget med hende!

Anmeld

26. februar 2009

JonTri

Puha håber ikke hun blev forskrækket over at du blev forskrækket. Det gør min dreng engangimellem. Nu du skriver dette, tænker jeg det nok er på tide at sænke sengen... liige pludselig så smutter de jo over - så snart man kigger væk i 2 sek...

Anmeld

26. februar 2009

Mormilla

Uhh det var ikke sjovt. Håber at hun er okay...

Anmeld

26. februar 2009

Sebastians Mor

LotteN skriver:

Puha, jeg var nær et hjerstestop(måske ldit overdrevet).
Min datter sad i kravlegården og vupti så havde hun fået hevet sig op og stod op og 2 sek. efter væltede hun ud over kanten - og kan man være noget så heldig at det var til den side sofaen stod. så det blev til en koldbøtte ud i sofaen, men hold da op jeg kom hurtigt op af stolen... 2 sek uopmærksom og nu er kravlegården sænket!

Ja men skal Skam Holde øje
Håber i begge er ok efter i blev forskrækket...
Det nok en god ide og sænke kravlegården.

JA det var, godt sofaen var der, selvom det nok har været noget af en forskækkelse måtte det se lidt sjovt ud at slå sådan en koldbøtte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.