Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er alle gode af ham. Men 4- 5 er bedst fordi man ikke kan se stik konkakten...
Men en dejlig sød dreng :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Ja, nu fik jeg omsider taget nogle julebilleder af Benjamin i det tøj han skal have på juleaften og en lille nissehue.Jeg har lavet en afstemning da jeg ikke kan finde ud af hvilket der er bedst. Han har legoklodser på alle billeder da han ellers ville rive nissehuen af.
Ja, nu fik jeg omsider taget nogle julebilleder af Benjamin i det tøj han skal have på juleaften og en lille nissehue.Jeg har lavet en afstemning da jeg ikke kan finde ud af hvilket der er bedst. Han har legoklodser på alle billeder da han ellers ville rive nissehuen af.
Nummer 1 .. Men de allesammen er så fine, iih!
Han er bare en rigtig lille lækkermås!
kitty skriver: Der må jeg være enig omkr. sutten.. har dog stemt nr. 4.
Der må jeg være enig omkr. sutten.. har dog stemt nr. 4.
Hader selv, når Laura har sut på billeder og bliver altid lidt ærgelig Lækkert profilbillede du har fået dig
Benjamins'mor skriver: Det vil han ikke så græder han.
Det vil han ikke så græder han.
Vel ikke 24/7?
Baagøe skriver: Vel ikke 24/7?
Jeg har stemt nr. 1, da jeg synes det ser lidt "mærkeligt" ud med det fine tøj og bare tæer måske virker det underligt, men synes ikke helt det passer sammen. Udover det er han jo bare en super dejlig dreng
Har stemt nummer 1 Nummer 4 er også godt, men han er sød på alle billederne.
Synes dun dreng er super sød på alle billederne.
Dog er det ikke nogle hvor jeg tænker "wow", nok pga sutten, baggrunden og sådan nogle småting.
Baagøe skriver: Hader selv, når Laura har sut på billeder og bliver altid lidt ærgelig Lækkert profilbillede du har fået dig
Tak! Nu har jeg jo også fået en nisse jeg kan vise frem
Og endnu en gang enig.. Billeder uden sut er bedst. Men hver sin smag
en rigtig dejlig reng, men ærgeligt med sutten og baggrunden.
måske han kunne sidde i en stol i stedet for? så man ikke både ser gulvet og væggen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128