baby med 6 finger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.450 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger og få drenge.

Ville hører om der er andet der bare har/haft børn med 6 finger ?

Min pige er født med 6 fingre på begge hænger hvor 2 af fingerne på hænger er voksede sammen og har også en eks lille tå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

k&k&k&k

Anonym skriver:

Hej piger og få drenge.

Min pige er født med 6 fingre på begge hænger hvor 2 af fingerne på hænger er voksede sammen og har også en eks lille tå

Har ikke selv prøvet det (er gravid med første barn) men min kæreste er født med en ekstra finger på højre hånd...

Han fik dog ståltråd rundt om, og så faldt den af... Han har dog stadig en lille hudflap tilbage...

Anmeld

16. december 2011

hekran

Anonym skriver:

Hej piger og få drenge.

Min storebror havde 6 tæer, men han fik den sidste opereret væk, da den kun var en lille flap. Har også gået i klasse med en, der havde 6 tæer. Hendes sidste tre var også vokset sammen. 

Jeg ville nok ikke gøre noget ved det, med mindre det er til gene. tjaaaa... eller det ved jeg ikke. Kan være det bliver et problem senere. Så hvis man ville vælge et indgreb, så skulle man måske gøre det sådan at barnet kan vænne sig til at bruge de 5 fingre. Hvad siger jeres læge til det?

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Min storebror havde 6 tæer, men han fik den sidste opereret væk, da den kun var en lille flap. Har også gået i klasse med en, der havde 6 tæer. Hendes sidste tre var også vokset sammen. 

Jeg ville nok ikke gøre noget ved det, med mindre det er til gene. tjaaaa... eller det ved jeg ikke. Kan være det bliver et problem senere. Så hvis man ville vælge et indgreb, så skulle man måske gøre det sådan at barnet kan vænne sig til at bruge de 5 fingre. Hvad siger jeres læge til det?

Vi har fået en tid på riget d 7 feb, til samtale og røgenbilleder, for at se hvordan knolerne sidder.

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

16. december 2011

Emily2012<3

Mener faktisk der er en herinde fra som fik en pige der havde 1 ekstra finger på hver hånd og en ekstra tå på hver fod..

Dorthe popper op i hovedet på mig?

Men jeg er ikke sikker.. 

Anmeld

16. december 2011

Sees

Emily-2012 skriver:

Mener faktisk der er en herinde fra som fik en pige der havde 1 ekstra finger på hver hånd og en ekstra tå på hver fod..

Men jeg er ikke sikker.. 

Det er rigtigt - Det var Dorthemus, med lille Runa

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Emily-2012 skriver:

Men jeg er ikke sikker.. 

Okay. håber hun skriver her så

Anmeld

16. december 2011

Emily2012<3

Sees skriver:

Ja jeg synes nok..

Godt du lige kunne hjælpe mig der..  

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Sees skriver:

Har dorthemusen i sin tid lavede en tråd om det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.