Brønderslevsagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Nemesis

synes faktisk det er endnu mere skræmmende at manden kan komme ud om max 6 år!

men jeg kan ikke rigtig forestille mig at der er plads til hende i et servicefag. Det hænger i hvertfald ikke just sammen med hendes tidligere liv.

Håber virkelig ikke at nogen af den nogensinde får børnene hjem igen.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Camulla

Baagøe skriver:

Jo, men hun har siddet i 2 år nu, da man trækker varetægtsfængslingen fra dommen og er kommet ud pga. god opførsel!

Ja, og så sidder man jo egentlig altid kun 2/3 dele af tiden... Gud, hvor er det skrækkeligt!

Anmeld

16. december 2011

Camulla

isabellamor skriver:

jeg fatter det godtnok ikke.. hvorfor helvede kan hun ikke erkende at hun har været en lortemor. hun burde slet ikke få lov til at have noget med de børn at gøre.. OG så skubber hun hele ansvaret over på den mand hun levede sammen med.. 

nu er det ikke fordi at jeg er vokset op i lige så uhumske vilkår.. men vi havde da også familieproblemer og mine forældre var bare ikke særlig gode til at tage sig af os.. min mor vil heller ikke erkende det og skubber ansvaret over på min far..!!

det er sygt.. 

På en eller anden måde tænker jeg, at hvis hun skubber ansvaret over på manden, så kan hun vel også se at det er galt det de har gjort...? 

Anmeld

16. december 2011

<3

sygt...

Anmeld

16. december 2011

jydeinden

Nemesis skriver:

synes faktisk det er endnu mere skræmmende at manden kan komme ud om max 6 år!

men jeg kan ikke rigtig forestille mig at der er plads til hende i et servicefag. Det hænger i hvertfald ikke just sammen med hendes tidligere liv.

Håber virkelig ikke at nogen af den nogensinde får børnene hjem igen.

Sisse

synes godt nok også det er klamt at han så snart kan være ude igen, og hvis de mindste så ikke kan se at deres far har gjort noget forkert, ja så kan han snart gøre det igen

Anmeld

16. december 2011

Isabella_mor

Camulla skriver:

På en eller anden måde tænker jeg, at hvis hun skubber ansvaret over på manden, så kan hun vel også se at det er galt det de har gjort...? 

hun benægter det jo sikkert nu.. !

Anmeld

16. december 2011

Camulla

isabellamor skriver:

hun benægter det jo sikkert nu.. !

Ja, sikkert... Det er squ en syg verden! 

Anmeld

16. december 2011

klmf

Baagøe skriver:

Jo, men hun har siddet i 2 år nu, da man trækker varetægtsfængslingen fra dommen og er kommet ud pga. god opførsel!

'God opførsel'? Se på mig, mens jeg brækker mig! Der kan man da virkelig tale om at et begreb bliver misbrugt....

Hun fortrød kun, at hun havde lukket den mand ind i sit liv.

Jeg kunne så godt finde på en ting eller to mere hun kunne fortryde....

Anmeld

16. december 2011

Nemesis

jydeinden skriver:

synes godt nok også det er klamt at han så snart kan være ude igen, og hvis de mindste så ikke kan se at deres far har gjort noget forkert, ja så kan han snart gøre det igen

ja eller finde sig en ny kæreste med børn og starte forfra....

Puha.
Sisse

Anmeld

16. december 2011

Nemesis

jydeinden skriver:

ja eller finde sig en ny kæreste med børn og starte forfra....

Puha.
Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.