Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
vi er endt med at kunne få ham til at spise blandingen som den står på bøtten...
MEN stadigvæk ikke alle 90 ml pr. gang...
Aner ikke mine levende råd snart hvad vi skal gøre for at give ham mere mad...
han vil mindre og mindre min mælk... bliver oftere at han skriger og spænder i hele kroppen når vi prøver at ligge ham til...
Føles allerede nu som om min mælkeproduktion bliver mindre.. mine bryster er mindre ømme selvom der er gået 4 timer fra han sidst tog bare 5 min. fra dem f.eks. hvor normalt ville jeg efter 3½ time vågne med så ømme at jeg overvejede at vække ham for at få tømt bare det ene af dem lidt...
Sundhedsplejersken er først tilbage på tirsdag igen men har tænkt mig at ringe til hende der og spørge hvad så nu da hun sidst vi snakkede sammen igår sagde at hvis det stadig ikke gik bedre her i løbet af weekenden med at give ham mere mad så sørgede hun for at holde tid fri til at komme forbi der fremfor vores aftale torsdag..
Hun er meget bekymret for at han ikke tager nok på... Hun er et rigtig dejligt menneske og kan se hvorfor hun er i det job for hun elsker det også selvom hun helt klart bliver påvirket af det... F.eks. lod hun sin mobil være tændt her idag (LØRDAG) for hvis vi nu fik brug for lige at ringe til hende i løbet af dagen... desværre er hun i Berlin frem til mandag aften ellers ville hun have haft sin mobil tændt imorgen også for vores skyld...
Nogen andre der måske også har oplevet disse problemer med mad og sådan der kan nogle fif til at få ham til at spise mere så han måske igen kan komme til at få sovet ordentligt igennem? Ikke så meget for vores skyld men for hans..
Anmeld