Mad til de små pus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2011

MyLove E

Hvad giver i jeres børn på ca. 7mdr og der over??

Min søn har ikke været så vild med kartofler, så vi har givet ris og grønsager med kød eller fiskeboller i..

Jeg vel helst gerne lave hjemmelavet mad til ham. Men kan ikke komme på idé til hvad jeg skal lave.

Idag fik han pasta med kødsovs som bare var hakket fint i stykker det kunne han godt lide.. :-)

Kom gerne med forslag og opskrifter :-)

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Tona

Min søn har ikke været så vild med kartofler, så vi har givet ris og grønsager med kød eller fiskeboller i..

Jeg vel helst gerne lave hjemmelavet mad til ham. Men kan ikke komme på idé til hvad jeg skal lave.

Idag fik han pasta med kødsovs som bare var hakket fint i stykker det kunne han godt lide.. :-)

Knus Tanja

Da Amanda var i den alder gav vi hende bare det samme som os til aftensmad. Var det noget som var ekstra krasbørstigt at gumle på så blendede vi det, men ellers blev det most med en gaffel  De kan spise alt i den alder.

Til morgenmad fik/får hun havregrød med kanel.

Til mellemmåltider fik hun frugtmos og til frokost fik hun rugbrødshapsere eller en middagsrest fra dagen før

Anmeld

15. december 2011

morethanperfect

Tauf skriver:

Knus Tanja

Altså .. Det her spiste oscar ca. da han var 7 mdr..

Morgenmad : Grød , nogle gange havregrød med syltetøj i ..

Middag : Rugbrødsmad ..

Eftermiddag : For det meste hjemmebagte grove boller med pålæg ..

Aften : det samme som os ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.