hjælp til london...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2011

Kay

Jeg skal til london på en 2 dags tur med min mor... vi skal over og hygge se på julepyntede gader og butikker og selvfølgelig shoppe...

har i nogle gode råd til hvilke butikker vi bare må ind i? gode resturanter....  eller noget lignende??

det skal lige siges at vi ikke gidder vade rundt på museer når vi ikke har længere tid der ovre, og da jeg er "ny gravid" og pænt træt efter en lang dag vil det være spild af penge at købe billet til et skuespil eller musikal om aftenen, da jeg bare vil falde i søvn...

men vi vil gerne ud og køre med en sight seen bus

skriv gerne om stæderne er dyre eller billige og hvorfor vi skal besøge lige netop det sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Billemyre

Jeg ser altid bunker af musicals, når jeg er derovre, så jeg må indrømme at jeg ikke lige har nogle gode idéer, når nu det er udelukket 

Dog ligger der en super billig og kæmpestor tøj (og accessories) butik på Oxford Street, der hedder Primark.
Der kan man få mange gode ting - Til ingen penge 
Det er ikke specielt eksklusivt, men ligesom en gigantisk H&M

Derudover synes jeg personligt man skal slå et smut forbi HMV (His Master's Voice) - Musikbiks, hvor du kan få alt indenfor musik, spil, film og noder. Også billigt!

Og så er der jo altid Madame Tussauds (voksmuseet)... Som så til gengæld er herre dyrt 

Anmeld

15. december 2011

Billemyre

Orv, så er der en afdeling i Hyde Park, som er helt utrolig fin og hyggelig, med en kunstig å, der snor sig gennem den store åbne plæne... Men jeg har kun været der om sommeren og har måske en mistanke om, at den (å'en) bliver lukket ned om vinteren...

Men ellers et hyggeligt sted  

Anmeld

15. december 2011

Kay

Billemyre skriver:

Jeg ser altid bunker af musicals, når jeg er derovre, så jeg må indrømme at jeg ikke lige har nogle gode idéer, når nu det er udelukket 

Dog ligger der en super billig og kæmpestor tøj (og accessories) butik på Oxford Street, der hedder Primark.
Der kan man få mange gode ting - Til ingen penge 
Det er ikke specielt eksklusivt, men ligesom en gigantisk H&M

Derudover synes jeg personligt man skal slå et smut forbi HMV (His Master's Voice) - Musikbiks, hvor du kan få alt indenfor musik, spil, film og noder. Også billigt!

Og så er der jo altid Madame Tussauds (voksmuseet)... Som så til gengæld er herre dyrt 

mange tak for de gode ideer

Anmeld

15. december 2011

FogL

Kay skriver:

Jeg skal til london på en 2 dags tur med min mor... vi skal over og hygge se på julepyntede gader og butikker og selvfølgelig shoppe...

har i nogle gode råd til hvilke butikker vi bare må ind i? gode resturanter....  eller noget lignende??

det skal lige siges at vi ikke gidder vade rundt på museer når vi ikke har længere tid der ovre, og da jeg er "ny gravid" og pænt træt efter en lang dag vil det være spild af penge at købe billet til et skuespil eller musikal om aftenen, da jeg bare vil falde i søvn...

men vi vil gerne ud og køre med en sight seen bus

skriv gerne om stæderne er dyre eller billige og hvorfor vi skal besøge lige netop det sted

Harrods! Det er lidt a la magasin, hvis man skal sammenligne med noget dansk.. Men bare super flot, specielt her i julen! 

Hav en fantastisk tur - London er en smuk by med lækre shopping oplevelser. 

Anmeld

15. december 2011

AnneH

Jeg ville gå en tur forbi Disney store og legetøjst butikken Hamleys.

Hamleys er i hvert fald noget af en oplevelse hvis man ikke har været der før, men måske der er mange mennesker på denne tid af året.

Rigtig god tur, gid det var mig

Anmeld

15. december 2011

Kay

ciepige skriver:

Harrods! Det er lidt a la magasin, hvis man skal sammenligne med noget dansk.. Men bare super flot, specielt her i julen! 

Hav en fantastisk tur - London er en smuk by med lækre shopping oplevelser. 

kan jeg få en nermere beskrivelse af hvor den ligger? så den er nemmere at finde når vi kommer der over?   der er nemlig ingen af os der har været der før

Anmeld

15. december 2011

Kay

AnneH skriver:

Jeg ville gå en tur forbi Disney store og legetøjst butikken Hamleys.

Hamleys er i hvert fald noget af en oplevelse hvis man ikke har været der før, men måske der er mange mennesker på denne tid af året.

Rigtig god tur, gid det var mig

mange tak

har du noget nermere om hvor det ligger? ingen af os har nemlig været i london før

Anmeld

15. december 2011

FogL

Kay skriver:

kan jeg få en nermere beskrivelse af hvor den ligger? så den er nemmere at finde når vi kommer der over?   der er nemlig ingen af os der har været der før

Du kan prøve at kigge deres hjemmeside:

http://www.harrods.com/content/visiting-the-store/

Det er garanteret meget lettere at finde ud af når man sidder med underground kort og sådan.. Men det er klart et besøg værd. 

Anmeld

15. december 2011

AnneH

Kay skriver:

mange tak

har du noget nermere om hvor det ligger? ingen af os har nemlig været i london før

Disney ligger på Oxford Street

Hamleys ligger på Regent Street.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.