Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Toshiba skriver: wow ja det er da gået for længst - har du ikke oprettet sag så??? du burde jo SENEST have haft det for 1 uge siden
wow ja det er da gået for længst - har du ikke oprettet sag så??? du burde jo SENEST have haft det for 1 uge siden
Har givet hende til i morgen til at svare ellers opretter jeg en sag
9510 skriver: Har givet hende til i morgen til at svare ellers opretter jeg en sag
oki.. men mon det er nemt at finde andet så sent???
Toshiba skriver: oki.. men mon det er nemt at finde andet så sent???
Hun har lige svaret på min mail, hun har heldigvis sendt det i dag som hurtig post, så det skulle gerne ligge i min postkasse i morgen
Hun har været syg
9510 skriver: Hun har lige svaret på min mail, hun har heldigvis sendt det i dag som hurtig post, så det skulle gerne ligge i min postkasse i morgen Hun har været syg
oki dejligt hun lige giver besked - trods der er gået lang tid.. sygdom kan vi jo alle rende ind i
Toshiba skriver: oki dejligt hun lige giver besked - trods der er gået lang tid.. sygdom kan vi jo alle rende ind i
Ja det er jo det, men det hjælper abentbart at true med bål og brand hos nogle sælgere
Toshiba skriver: Jeg har fået syet en julekjole til Liva ved Karina Knudsen. http://www.karinaknudsen.dk/ Den er såååååå fin (billede lånt fra hendes hjemmeside)
Jeg har fået syet en julekjole til Liva ved Karina Knudsen.
http://www.karinaknudsen.dk/
Den er såååååå fin
(billede lånt fra hendes hjemmeside)
Benjamins'mor skriver: I H&M har jeg købt et lille fint jakkesæt til min søn der bliver 1 år 10 dage efter juleaften.
I H&M har jeg købt et lille fint jakkesæt til min søn der bliver 1 år 10 dage efter juleaften.
Miss T skriver: Rigtig flot, men ja kan godt forestille mig, at man skal være i god tid
Rigtig flot, men ja kan godt forestille mig, at man skal være i god tid
ja bestilte i starten af november... for det var i november hun syede juletøj
december skulle der laves noget andet jule halløj
9510 skriver: jeg har købt på trendsale, er spændt på om det nogensinde kommer
jeg har købt på trendsale, er spændt på om det nogensinde kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128