Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg har valgt at lave en personlig gave til en god ven i år og har malet et maleri til ham og jeg vil gerne have der skal stå noget på. Nu har jeg fundet nogle forskellig citater også skal i bare stemme på dem i bedst kan lide.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Enig med SarahB - helt klart nr. 1 - den har jeg selv brugt til en gave til en veninde i år
Ved slet ikke hvordan man laver ingenting sammen, når jeg ses med venner (som jeg altså ikke kan hver dag) så snakker vi, spiller et spil, spiser eller noget, sidder aldrig bare og laver ingenting, det er da spild af tid, så den forstår jeg ikke helt.
Barnepigen skriver: Hej Jeg har valgt at lave en personlig gave til en god ven i år og har malet et maleri til ham og jeg vil gerne have der skal stå noget på. Nu har jeg fundet nogle forskellig citater også skal i bare stemme på dem i bedst kan lide.
Måske hvis vi kunne se billedet?
For jeg har trykket på 2'eren og 3'eren, som er noget med et hjert eog noget med en plante, men hvis citatet ikke passer til billedet motivmæssigt, så er det jo lidt tosset tænker jeg.
Rigtig gode venner er som stjerner....
Helt klart nr 1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128