Jeg har en dejlig kæreste som jeg venter barn med. Vi har været sammen i over 6 år, og jeg elsker ham så meget. Men den seneste uge er jeg begyndt at komme i tvivl om jeg har foretaget de rigtige valg.
Kan jeg forestille mig et liv med ham.. JA. Men jeg kan også godt forestille mig et liv uden ham.
Den seneste uge har også budt på opblusende følelser for en gammel flamme jeg ikke har set i flere år. Faktisk var jeg den gang vild med ham men vi var aldrig single samtidig. Så der skete ikke noget. Men nu er jeg kommet i tvivl. når jeg efter så lang tid stadig har følelser for ham, kunne der så ske at være noget. Men jeg tror ikke han har følelser for mig.
Og er jeg villig til at opgive alt det jeg har nu, for at finde ud af om der kunne blive noget mellem os? NEJ det er jeg nok heller ikke.
Men overfor kæresten har jeg så enorm dårlig samvittighed. For hvad bilder jeg mig ind at føle sådan for en anden, at være i tvivl om jeg har valgt rigtigt og så videre. Jeg har det jo godt med min kæreste, og han giver mig alt det jeg har brug for.
Pga graviditeten har jeg den sidste måned ikke haft lyst til min kæreste og tror også det er med til at give mig de tvivl.
Ville ikke noget med det, havde brug for at komme af med det. Ved jo godt at græsset ikke er grønnere på den anden side.
Anmeld