støtte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2011

mikkel2006

hej er der nogle der kan hjælpe mig, der er snak om at os som skal ha hjælp til at blive gravid kan få støtte igen fra 1. januar er det rigtigt nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Masig

mikkel2006 skriver:

hej er der nogle der kan hjælpe mig, der er snak om at os som skal ha hjælp til at blive gravid kan få støtte igen fra 1. januar er det rigtigt nogen der ved noget?

Det er rigtigt. De første tre forsøg er gratis, dog skal du selv betale medicinen, men der er et loft på 3000-3500.. Kan ikke huske det præcise beløb...

Anmeld

15. december 2011

mikkel2006

Masig skriver:

Det er rigtigt. De første tre forsøg er gratis, dog skal du selv betale medicinen, men der er et loft på 3000-3500.. Kan ikke huske det præcise beløb...

ja men jeg har en i forvejen så får ikke tre forsøg gratis, men den medicin jeg skal ha har jeg før givet omkring 400kr for og nu koster den 2500kr

Anmeld

15. december 2011

Masig

mikkel2006 skriver:

ja men jeg har en i forvejen så får ikke tre forsøg gratis, men den medicin jeg skal ha har jeg før givet omkring 400kr for og nu koster den 2500kr

Nårh.. jamen jeg tror stadig loftet er det samme.. Det er bare det generelle loft for medicin mener jeg som alle har.. Men er du ikke medlem af Danmark? Så kan du da få en masse tilskud der også...

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Medicinen bliver vist en lille smule billigere, men tror egentlig bare at det bliver lige som før.

Jeg har valgt at hoppe op i gruppe 2 hos Sygeforsikring Danmark, så jeg får dækket alle medicin udgifterne

Anmeld

18. december 2011

mikkel2006

Nessie skriver:

Medicinen bliver vist en lille smule billigere, men tror egentlig bare at det bliver lige som før.

Jeg har valgt at hoppe op i gruppe 2 hos Sygeforsikring Danmark, så jeg får dækket alle medicin udgifterne

lidt er jo oz en god ting at spare når man brænder for at få en til, så det jo ikke sikkert det lykkes i første forsøg, har prøvet 7 gange nu håber 8 gang er lykkes gang

Anmeld

18. december 2011

Nessie

mikkel2006 skriver:

lidt er jo oz en god ting at spare når man brænder for at få en til, så det jo ikke sikkert det lykkes i første forsøg, har prøvet 7 gange nu håber 8 gang er lykkes gang

Puha, 7 gange? Det må godt nok være hårdt.

Kan se at jeg ikke skal sætte mine forhåbninger for højt.
Jeg har jo håbet på, at når de har fundet "opskriften" som gør mig gravid, så går det hurtigt. Men der er jo ingen garantier

Anmeld

19. december 2011

mikkel2006

Nessie skriver:

Puha, 7 gange? Det må godt nok være hårdt.

Kan se at jeg ikke skal sætte mine forhåbninger for højt.
Jeg har jo håbet på, at når de har fundet "opskriften" som gør mig gravid, så går det hurtigt. Men der er jo ingen garantier

det skal nok lykkes for dig, jeg håber på det oz lykkes for os i 2012 og er positiv

Anmeld

20. december 2011

Nessie

mikkel2006 skriver:

det skal nok lykkes for dig, jeg håber på det oz lykkes for os i 2012 og er positiv

Det håber jeg virkelig. Jeg  for os alle

Anmeld

20. december 2011

mikkel2006

Nessie skriver:

Det håber jeg virkelig. Jeg  for os alle

det samme gør jeg dejligt med en sidde man kan snakke med andre om det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.