tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2011

MariaJulie

min søn på 14 uger (født 14 dage over termin, så faktisk 16 uger) er begyndt at springe nogle måltider over, tygger meget på sine fingre og alt muligt andet. han er vildt pylret og vågner flere gange end normalt om natten (ikke for at spise).

kan det være tænder? er der nogle hvis babyer der har fået tænder så tidligt?

jeg nævnte det for min læge, men han gad ikke kigge eller mærke, han sagde bare det var alt for tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Koen.

Lyder som min datter da hun var omkring den alder, det kan være udvikling, tigerspring ovs

Her var det ikke pga tænder i hvertfald de kom først da hun blev 11 mdr

Anmeld

15. december 2011

Mother-love

Man siger at børn kan få de første tænder allerede når de er 4 mdr. Så det kan sagtens være at det er tænder. Men det behøver det ikke være. Det kan også være tigerspring. Eller andet

Anmeld

15. december 2011

MariaJulie

michelledam skriver:

Man siger at børn kan få de første tænder allerede når de er 4 mdr. Så det kan sagtens være at det er tænder. Men det behøver det ikke være. Det kan også være tigerspring. Eller andet

jeg tænkte også tigerspring, men det havde vi vist for 2 uger siden der var han helt umulig! og så havde vi en rolig periode.

det er ikke så slemt som for 2 uger siden, og så tæt op af hinanden ligger tigerspringene vel ikke?

jeg håber snart han bliver "normal" eller der popper en tand op

Anmeld

15. december 2011

gonefishing

MariaJulie skriver:

min søn på 14 uger (født 14 dage over termin, så faktisk 16 uger) er begyndt at springe nogle måltider over, tygger meget på sine fingre og alt muligt andet. han er vildt pylret og vågner flere gange end normalt om natten (ikke for at spise).

kan det være tænder? er der nogle hvis babyer der har fået tænder så tidligt?

jeg nævnte det for min læge, men han gad ikke kigge eller mærke, han sagde bare det var alt for tidligt.

jeg har læst mig til at nogen børn er født med tænder!!! der er vist ingen alder for tænder.. eller jo, hvis de er 18måneder og intet er fremme bliver de undersøgt - står der i min tandlægebog for børn

Anmeld

15. december 2011

Mother-love

MariaJulie skriver:

jeg tænkte også tigerspring, men det havde vi vist for 2 uger siden der var han helt umulig! og så havde vi en rolig periode.

det er ikke så slemt som for 2 uger siden, og så tæt op af hinanden ligger tigerspringene vel ikke?

jeg håber snart han bliver "normal" eller der popper en tand op

Et tigerspring kan varer lang tid og starten er slem og så bliver det bedre. Isabella kan være lidt umulig i en uge eller to og så kommer der ro på igen og så kan hun godt blive lidt " underlig" igen. Så tror det er tigerspringet der driller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.