Mandelgaven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Jakob'sMor

Står jeg for i år, men er blank.

Den skal passe til folk i alderen 20-76 år og ikke chokolade, det er det altid

Hvad er jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

birthee

Min mor har en aftale med den lokale boghandler om at de finder en mandelgave til omkring 100 kr., så fortæller hun hvilken alder gæsterne har juleaften, og så finder de en pakke ders passer til - på den måde ved hun heller ikke selv hvad der er i pakken, og der sker ikke så meget ved hvis hun får mandlen... Chokolade eller en gris var det også førhen hos os, men man får ligesom nok til den søde tand den aften

Anmeld

15. december 2011

Silas&Mille

Det er normalt et hit i min familie at bruge en af de der 'braniac'-terninger, gerne dem i den svære ende

Anmeld

15. december 2011

Jakob'sMor

birthee skriver:

Min mor har en aftale med den lokale boghandler om at de finder en mandelgave til omkring 100 kr., så fortæller hun hvilken alder gæsterne har juleaften, og så finder de en pakke ders passer til - på den måde ved hun heller ikke selv hvad der er i pakken, og der sker ikke så meget ved hvis hun får mandlen... Chokolade eller en gris var det også førhen hos os, men man får ligesom nok til den søde tand den aften

Hmm, kan man det? Er det en kæde boghandel? Men ellers super god ide

Ja synes også der er rigeligt til sidebenene den aften

Anmeld

15. december 2011

Jakob'sMor

SilasMor skriver:

Det er normalt et hit i min familie at bruge en af de der 'braniac'-terninger, gerne dem i den svære ende

Er det dem med alle farverne som skal være på hver sin side?

Anmeld

15. december 2011

GUSO

Jakob'sMor skriver:

Hvad er jeres?

Hvad med den der vittigheds kalender mener den hedder " og det var Danmark" men kan altså ikke huske det præcist, den er ret sjov og kan købes for omkring 100 kr

Anmeld

15. december 2011

bøgelund

Hvad er jeres?

sidste år købte jeg 2 bio billetter.. det faldt i god jord, og alle var død misundelige.. de andre mandelgaver var nemlig kedelig chokolade.  

Anmeld

15. december 2011

Jakob'sMor

GUSO skriver:

Hvad med den der vittigheds kalender mener den hedder " og det var Danmark" men kan altså ikke huske det præcist, den er ret sjov og kan købes for omkring 100 kr

Lyder som en godt ide, hvor kan den købes?

Anmeld

15. december 2011

Ciss

Jakob'sMor skriver:

Hvad er jeres?

I min mands familie er det enkelt. Altid en marcipangris.

I min familie varierer det meget. I år er det en julepyntting - en stor glaskugle med figurer og sne i som står på en sokkel med lys i og diverse pynt rundt...

Det har ofte været diverse varianter af julepynt. Andre ting det har været: Biografbilletter, lysestage, hændlavet sæbe, puslespil.

Håber, det kan give lidt ideer.

Anmeld

15. december 2011

Jakob'sMor

bøgelund skriver:

sidste år købte jeg 2 bio billetter.. det faldt i god jord, og alle var død misundelige.. de andre mandelgaver var nemlig kedelig chokolade.  

Ja, men ved bare at min morfar på 76 slet ikke går i biffen, han vil ikke engang med hvis han bliver spurgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.