Har endelig taget mig sammen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Igår ringede jeg til lægen, fordi hver gang jeg døjer med min iskias, skal det noteres..... Da vi skulle lægge på, siger hun så at jeg må have en rigtig god jul hvis ik vi ses inden....

-Jeg bryder totalt sammen bagefter.....

Jeg beslutter mig for at jeg vil ringe idag til hende og snakke med hende, for i løbet af de sidste 4 år er jeg bare blevet mere og mere følsom.... Det ligger lige under huden på mig, jeg blir bare ked af det over det mindste.....

Lige siden jeg blev mor, har jeg bare fundet ud af flere og flere ting om mine forældre, og absolut ikke positive....

Har ik rigtig haft lyst til at tage kontakt til lægen, fordi jeg har været bange for at hvis man kommer ind i systemet og er lidt ustabil, at man så ville ku tage mine børn fra mig..... For de er faktisk noget af det mest opmuntrende for mig

Men jeg er nu glad for at jeg har fået taget mig sammen efter 3-4 år med og få ringet til lægen.. Så der kan ske noget nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

SussieThyssen

Der er ingen der tager dine børn fra dig, bare fordi du er ked af ting du har oplevet/indset, det er jo kun hvis der er tale om omsorgssvigt, den slags sker.

Men det er heller ingen skam at bede om hjælp, når man har brug for den.
Så  til dig, man skal ikke gå med sine problemer selv, nå nu man kan få hjælp til at få dem sat i perspektiv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Igår ringede jeg til lægen, fordi hver gang jeg døjer med min iskias, skal det noteres..... Da vi skulle lægge på, siger hun så at jeg må have en rigtig god jul hvis ik vi ses inden....

Jeg beslutter mig for at jeg vil ringe idag til hende og snakke med hende, for i løbet af de sidste 4 år er jeg bare blevet mere og mere følsom.... Det ligger lige under huden på mig, jeg blir bare ked af det over det mindste.....

Lige siden jeg blev mor, har jeg bare fundet ud af flere og flere ting om mine forældre, og absolut ikke positive....

Har ik rigtig haft lyst til at tage kontakt til lægen, fordi jeg har været bange for at hvis man kommer ind i systemet og er lidt ustabil, at man så ville ku tage mine børn fra mig..... For de er faktisk noget af det mest opmuntrende for mig

Men jeg er nu glad for at jeg har fået taget mig sammen efter 3-4 år med og få ringet til lægen.. Så der kan ske noget nu....

Jeg er helt enig med Sussie.

Og du kan være stolt af dig selv .

I øvrigt er det helt naturligt, at man genoplever sin egen barndom (med neagtivt fortegn), når man selv bliver forælder. Det tror jeg, der er mange her på baby.dk, der kan nikke genkendende til. 

Du er ikke alene. Og du har taget et skridt i den rigtige retning.

Sejt.

Anmeld

15. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Og det sværeste og største skridt har du faktisk taget nu. Nemlig at indse du har det skidt og derfor beder om hjælp.

Håber du får en god snak med din læge og i finder ud af hvad der er bedst for dig.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres opmuntrene svar

Jeg er også glad for det, men samtidig er jeg ekstremt skræmt over og skal ned til hende imorgen og øse ud....

Jeg er (heldigvis) arbejdsløs.... Så jeg har dagen til og få tudet af mens børnene er i institutioner....

Håber der kommer til at ske lidt, så jeg kan få lidt vægt ud af min kuffert... Som desværre har været fyldt for længe...

Vil ikke mene mine børn har lidt under omsorgssvigt    Det var faktisk fordi jeg var sur på min mor, at jeg havde gået flere dage og været ked af det, og så min datter smadrede en julekugle og der væltede min verden, sad tudende og samlede stykkerne op... og havde sendt hende på værelset....

Og der gik det op for mig at pga min mor havde min datter fået en "skideballe" der ik var berettiget.. men var pga min mor jeg var oprevet... Så fik snakket med min mor med store bogstaver.... og fik undskyldt overfor min datter og det fik mig til og søøge hjælp...

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Så det idag, jeg skal til lægen... Har tiden om 2 timer.... Pyha.. er total nervøs :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.