Jeg hader opkast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2011

TaAsJu

Så er Fie ramt af omgangs syge! Klokken er nu 3 her oppe ved os og jeg sidder ved siden af fie der putter.. For med jævne mellemrum at vågne op og kast op... det gør så ondt og se hende så skidt tilpas.. Håber bare snart vi komme i seng... Nu kan den gravide krop snart ikke mere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

15. december 2011

MinNoah

åh ja her er vi også ramt! HELE familien som i - mine forældre, min svigermor, min kæreste, min søster, min svoger, min søn, min niece.... og jeg var indtil i dag gået fri. Men nope idag er jeg lænket til sofaen med en voldsom kvalme og en underlig rumlen i maven

OG JEG HAR IKKE TID!! hele min weekend er booket op, så TAG OG GÅ VÆK DUMME OMGANGSSYGE! BASTA!

God bedring!

Anmeld

15. december 2011

TaAsJu

MinNoah skriver:

åh ja her er vi også ramt! HELE familien som i - mine forældre, min svigermor, min kæreste, min søster, min svoger, min søn, min niece.... og jeg var indtil i dag gået fri. Men nope idag er jeg lænket til sofaen med en voldsom kvalme og en underlig rumlen i maven

OG JEG HAR IKKE TID!! hele min weekend er booket op, så TAG OG GÅ VÆK DUMME OMGANGSSYGE! BASTA!

God bedring!

Her har alle det også. I hendes vuggestue var 7 ud af 8 børn hjemme i dag med omgangs.. MEN så kommer det store spørgsmål.. Vi bor på Grønland 4000 km væk fra DK.. Men hun har ikke kastet op siden i morges. Men vil ikke spise kun drikke...

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Så er Fie ramt af omgangs syge! Klokken er nu 3 her oppe ved os og jeg sidder ved siden af fie der putter.. For med jævne mellemrum at vågne op og kast op... det gør så ondt og se hende så skidt tilpas.. Håber bare snart vi komme i seng... Nu kan den gravide krop snart ikke mere!!

Det er bare det værste når ens børn er syge... Jeg hader virkelig når Julie kaster op, jeg bliver selv så skidt tilpas at jeg selv kan have fornemmelsen af at kaste op.... 

Rigtig god bedring med Fie musen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.