Filuca 6 mdr, billeder+ update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Saram

Gry91 skriver:

Sikke en smuk lille nissepige 

Mange tak skal du have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Saram

Muhmi skriver:

HOLD OP nogle søde julebilleder du har fået taget!! Hvor er de gode!!!

Hehe, tusinde tak.

Og så taget i betragting af hende der tager dem, ikke er uddannet og kun tager 100 kr pr gang.

Anmeld

15. december 2011

Saram

rikkeregnbue skriver:

Århhhh hvor er hun kæææær! Lige til at spise  Hahaha ej

Hehe hvor er du sød - og ja hun er nemlig lige til at spise. Laver heller ikke andet end at kysse på hende, så hun bliver helt træt af det.

Anmeld

15. december 2011

Saram

Janni. skriver:

Hold da op, 6 mdr allerede! Som tiden flyver afsted. Hun er nu stadig rigtig dejlig, din datter. Og tillykke med tanden. 

Ja, det går bare så stærkt.. Kan slet ikke forstå at det alderede er 6 mdr siden !

Og mange tak skal du have. De genere hende godt nok en del, så har lige været på apoteket og købe gumme dråber, nu håber jeg de virker..

Anmeld

15. december 2011

Saram

ledermus skriver:

Hvor er hun bare fin og skøn og sikke dygtig hun er

Tusine tak skal du have ! Ja er også stolt af min lille pige.  (Som jo slet ikke er så lille mere)

Anmeld

15. december 2011

Saram

Chr-Hei skriver:

Heej

Nej hvor er hu fin din lille trold...

Syntes det er lidt sjovt følge din pige herinde (I smug) hehe ejj..

MEn min dreng er født samme dag d. 2 juni og endda på samme sygehus Det lidt sjovt at have en at samligne med hvad de små pus kan.. men fin og dygtig er hun i hvertfald..

Hejsa.

Mange tak skal du have. Ja det går bare så stærkt med deres udvikling. Ej hvor sjovt at de er født samme dag, kan jo være vi har set hinanden derinde så.

Men ja med det med at sammenligne, det er altså sjovt ja. Der er også en i min mg der har en søn der også er født 2. juni på samme sygehus. Vi sammenligner også tit vores børn - men ofte er piger jo lidt hurtigere end drengene. Men sjovt alligevel synes jeg..

Anmeld

15. december 2011

Saram

morethanperfect skriver:

Det vildt . Syns det var går du fødte ! 

Ja, det føler jeg også selv af.. Kan ikke lige forstå hvor tiden er blevet af..

Anmeld

15. december 2011

Janni.

Saram skriver:

Ja, det går bare så stærkt.. Kan slet ikke forstå at det alderede er 6 mdr siden !

Og mange tak skal du have. De genere hende godt nok en del, så har lige været på apoteket og købe gumme dråber, nu håber jeg de virker..

Kender det alt for godt med de tænder. Silas startede op med 3 på én gang. Samtidig med at han var snottet. Det stod på i 3 ½ uge 

Vi var vågen cirka 1 gang i timen om natten, gaaab  Nu går det heldigvis bedre, og han er snot fri igen. 

Håber gummedråberne hjælper 

Anmeld

16. december 2011

Chr-Hei

Saram skriver:

Hejsa.

Mange tak skal du have. Ja det går bare så stærkt med deres udvikling. Ej hvor sjovt at de er født samme dag, kan jo være vi har set hinanden derinde så.

Men ja med det med at sammenligne, det er altså sjovt ja. Der er også en i min mg der har en søn der også er født 2. juni på samme sygehus. Vi sammenligner også tit vores børn - men ofte er piger jo lidt hurtigere end drengene. Men sjovt alligevel synes jeg..

Jeg kan i hvertfald godt se jeg har set dig før..

Ej må være fedt have en i mg der er født samme dag Og ja det er rigtigt med at pigerne skulle være længst foran, men i min mg er min søn den anden yngste og ham og den anden dreng og så langt mere foran end pigerne så det snakker vi også tit om at det er lidt sjovt

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Hvor er det bare en skøn lille nissepige

Rigtig sødt billede med nisserne og risengrøden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.