Hjælp mig please jeg mangler et godt råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Ved samleje bliver jeg så våd at den ryger ud hele tiden og det er virkelig et problem for min fyr får mindreværdskomplekter af det og synes han er for lille til mig...
Lad venligst vær med og kom med "Han må jo tage sig sammen osv osv" det er ikke det jeg har brug for at høre.
Jeg har brug for at høre om man kan gøre noget for at undgå at bli så våd, evt lægelig hjælp i form at piller/ creme el lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

Ved samleje bliver jeg så våd at den ryger ud hele tiden og det er virkelig et problem for min fyr får mindreværdskomplekter af det og synes han er for lille til mig...
Lad venligst vær med og kom med "Han må jo tage sig sammen osv osv" det er ikke det jeg har brug for at høre.
Jeg har brug for at høre om man kan gøre noget for at undgå at bli så våd, evt lægelig hjælp i form at piller/ creme el lignende?

jeg ville da lige tage snakken med din egen læge. han kender dig og har nok noget som kan hjælpe jer.

håber i finder noget som kan hjælpe jer.

Anmeld

15. december 2011

Jose og emils mor

Anonym skriver:

Hej, er det i perioder eller altid?

Jeg havde samme problem i en periode, og min kæreste mangler bestemt ikke noget mellem benene. Men han røg også ud hele tiden. Min kæreste blev også frustreret, og i et langt stykke tid kørte sexlivet lidt skidt pga. det - så jeg føler virkelig med dig

Jeg begyndte at have et håndklåde eller lign. og tørre mig helt oppe under samleje.... altså ikke når kæresten var oppe i mig

Det hjalp, og nu køre alting som det skal. 

Håber for Jer at I finder en løsning

Kh Kristine

Anmeld

15. december 2011

Kloster

Hej.

Har hørt at det kan være noget hormonelt, enten i form af hormonprævention ell hvis du er omkring de 35 år.

Der sker noget med kroppen, når man er omkring de 35 år, men nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men måske det var en derfor.

Anmeld

15. december 2011

Nemesis

her er manden vild med det...men han ryger så heller ikke ud af det, med mindre jeg har sløset med bækkenbundsøvelserne.

Man skal virkelig virkelig have en god bækkenbund når man bliver så våd.

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.