Møj så tog feberen til og hosten i dag.Tog så en tur til lægevagten øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2011

H+S Skjolgborg.

Fedt NOT.Når men hun/lægevatgen sagde.

Tobias har slem mellemørebetændelse på højre øre underligt de var fine i går. Når men han har så også lige lungebetændelse, halsbetændelse og øjnebetændelse slem på højre øje men det viste vi jo godt fra egen læge i går tirsdag. Han skal nu på pencilin i 10 dage og maske hver 3 time og panodil hver 4 time og bleve det værre og han forsat ikke ville spise og drikke skal vi ring også blever han indlagt på næstvedbørn afd. Øv øv han have 40.6 deroppe.Vi var hjemme ca kl 23.15 han sover godt lidt efter han fik lige ren ble og pencilin og panodil nej han græd var et h af få det ned i halsen på ham.Hans stor bror Alexander og jeg hold ham mens far sprøjte det ind i munden/halsen på ham ej det gjore ondt i mit hjerte han var bare ked ad ad.Nu vilel jeg hoppe i seng så igen hjemme med ham ikke nået af gør hved.

K nus henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

jydeinden

Henriette Skjoldborg skriver:

Fedt NOT.Når men hun/lægevatgen sagde.

Tobias har slem mellemørebetændelse på højre øre underligt de var fine i går. Når men han har så også lige lungebetændelse, halsbetændelse og øjnebetændelse slem på højre øje men det viste vi jo godt fra egen læge i går tirsdag. Han skal nu på pencilin i 10 dage og maske hver 3 time og panodil hver 4 time og bleve det værre og han forsat ikke ville spise og drikke skal vi ring også blever han indlagt på næstvedbørn afd. Øv øv han have 40.6 deroppe.Vi var hjemme ca kl 23.15 han sover godt lidt efter han fik lige ren ble og pencilin og panodil nej han græd var et h af få det ned i halsen på ham.Hans stor bror Alexander og jeg hold ham mens far sprøjte det ind i munden/halsen på ham ej det gjore ondt i mit hjerte han var bare ked ad ad.Nu vilel jeg hoppe i seng så igen hjemme med ham ikke nået af gør hved.

K nus henriette

hold da op.. sikke en omgang.

God bedring til den lille gut

Anmeld

15. december 2011

Janni.

Sikke en omgang, rigtig god og hurtig bedring til det bette pus. Ej hvor er det synd for ham. 

Anmeld

15. december 2011

H+S Skjolgborg.

Ja han er mega piv medmindre han sover..

Det værste er manden er stadig på job og har ikke hente pencilinen så nu skal jeg søge efter døgnåben et sted på sjælland.Mega iii.

hans feber faldt igen til lige under 39 men er nu høj igen øvøv.

Han ville ikke spise og drikke nået jo lidt cola kommer ned det er alt.vand,mælk,saftevand osv er prøve hver ½ time hele dagen igen i dag.nej tak. Ja og mad spiser han heller ikke det er bleve til 2 osthaps,lidt yogurt,og lidt ½ banan og 3-4 pasta siden i søndags.

Mvh Henriette som snart håber han får det godt igen nu skriger han igen ses.

Anmeld

15. december 2011

jydeinden

Henriette Skjoldborg skriver:

Ja han er mega piv medmindre han sover..

Det værste er manden er stadig på job og har ikke hente pencilinen så nu skal jeg søge efter døgnåben et sted på sjælland.Mega iii.

hans feber faldt igen til lige under 39 men er nu høj igen øvøv.

Han ville ikke spise og drikke nået jo lidt cola kommer ned det er alt.vand,mælk,saftevand osv er prøve hver ½ time hele dagen igen i dag.nej tak. Ja og mad spiser han heller ikke det er bleve til 2 osthaps,lidt yogurt,og lidt ½ banan og 3-4 pasta siden i søndags.

Mvh Henriette som snart håber han får det godt igen nu skriger han igen ses.

maden er ikke så vigtig, men så meget væske som du kan få i ham, og så må du sparke din kære mand ud og hente medicinen til jeres søn men håber da han snart får det bedre

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Stakkels lille pus

God bedring med ham

Anmeld

16. december 2011

H+S Skjolgborg.

Tak det er bare nået mega lort man ikke kan få det i stikpiller for han får det ikke rigtigt ned og vi er 2 til 3 om af gøre det og han kaster næsten op af det af og til gør han det bagefter.Det samme med øjne og masken.øvøv.Feber svinger stadig og det han har spiste og drukke på de her 5-6 dag er det samme som han skulle på en dag.

Er hved af være urolig nu ligner ellers ikke mig.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.